Fakta om udbudet
Udbyder
HOFOR A/S
Udbud af vandmålere og fjernaflæsningssystem
HOFOR A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Alicja Christiansen
E-mail: alchri@hofor.dk
Telefon: +45 27953826
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Udbud af vandmålere og fjernaflæsningssystem
HOFOR udbyder en samlet entreprisekontrakt vedrørende levering af vandmålere og fjernaflæsningssystem til HOFORs forsyningsområde inden for det geografiske område af Herlev Kommune og Rødovre Kommune. Kontrakten omfatter levering af 9 910 fjernaflæselige vandmålere samt levering, etablering, opsætning og hosting/supportering af et tilhørende netværk.
Herlev/Rødovre
HOFOR udbyder en samlet entreprisekontrakt vedrørende levering af vandmålere og fjernaflæsningssystem til HOFORs forsyningsområde inden for det geografiske område af Herlev Kommune og Rødovre Kommune. Kontrakten omfatter levering af 9 910 fjernaflæselige vandmålere samt levering, etablering, opsætning og hosting/supportering af et tilhørende netværk. De bydende gøres opmærksomme på, at kontrakten omfatter blandede ydelser inden for bygge-anlæg, varer og it-tjenesteydelser (herunder løbende serviceydelser), hvor tilbudsgiver skal kunne tilbyde alle de efterspurgte ydelser i én samlet entreprise. Netværket udbydes opdelt i hhv. et "back-bone" netværk og en "supplerende pakke". HOFORs aftag af den supplerende pakke kan variere med (-100) pct. - (+200) pct. af den enkelte varelinje, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.1.1.2. HOFOR forbeholder sig retten til i 15 år fra kontraktens indgåelse – på aftalens betingelser – løbende at anskaffe vandmålere og netværkskomponenter til de i tilbudslistens oplyste og indeksede priser, jf. nærmere beskrivelse af HOFORs aftageret under udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
Der er tale om et udbud med forhandling, hvor tilbudsgiver skal prækvalificeres for at komme i betragtning til entrepriseopgaven.
Af udbudsmaterialet fremgår kontraktudkast, udkast til tilbudsgivers tilbudsliste samt tekniske bilag og øvrige bilag til ansøgernes / tilbudsgivernes information og udfyldelse.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af vandmålere og fjernaflæsningssystem
Del VI: Supplerende oplysninger
HOFOR forbeholder sig ret til at tildele kontrakten på baggrund af de indledende tilbud.
HOFOR forventer, at der afholdes én forhandlingsrunde, hvor de prækvalificerede tilbudsgivere inviteres til individuel forhandling efter gennemgang af det første modtagne tilbud. HOFOR forbeholder sig retten til at afholde yderligere forhandlingsrunder, hvis dette viser sig nødvendigt eller formålstjenligt.
HOFOR forbeholder sig ret til at gøre brug af tilbudsgivernes tidligere tilbud, indtil vedståelsesfristens udløb, hvis dette viser sig nødvendigt. Tilbudsgiver er således ikke frigjort fra sine tidligere tilbud ved deltagelse i forhandlingerne.
Som angivet ovenfor kan tilbudsgiver ikke være sikker på at få lejlighed til at afgive et revideret tilbud, hvorfor HOFOR opfordrer tilbudsgiverne til at sikre, at deres første tilbud er komplette og konditionsmæssige.
De bydende gøres opmærksomme på, at der i forbindelse med tilbudsafgivelsen og den efterfølgende kvalitetsevaluering af tilbudte vandmålere gennemføres fysiske test, jf. nærmere procedurebeskrivelse i udbudsbetingelsernes pkt. 4.1.2.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk