Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=303580&B=ROSKILDE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=303580&B=ROSKILDE
Udbyder
Roskilde Kommune
Vindere
Drift af beholderværksted i Roskilde Kommune
(10.09.2021)
PHP Service ApS
Fulbyvej 4E
4180 Sorø
Drift af beholderværksted i Roskilde Kommune
Roskilde Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189404
Postadresse: Rådhusbuen 1
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Yemal Barakzai
E-mail: yemalb@roskilde.dk
Telefon: +45 30841833
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.roskilde.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193885
Del II: Genstand
Drift af beholderværksted i Roskilde Kommune
Drift af beholderværksted for perioden 1. januar 2022 til 31. december 2026. Ydelsen omfatter drift af lagerfaciliteter for affaldsbeholdere i Roskilde Kommune, beholdermontering, udbringning og hjemtagning i forbindelse med ordinær drift af affaldsordningerne i kommunen samt vedligehold af materiel. Endvidere omfatter ydelsen udbringning af beholdermontering og udbringning af beholdere i forbindelse med opstart af ny affaldsordning for indsamling af papir/pap samt plast/mad- og drikkekartoner i 2022 samt hjemtagning og bortskaffelse af eksisterende beholdere til papir og pap efter opstart af ny affaldsordning i 2022. Som option kan rammeaftalen indeholde klargøring og udbringning af miljøkasser og miljøskabe samt vedligehold af miljøskabe. Kontraktperioden er 4 år fra 1. januar 2022 til 31. december 2026. Kontrakten udløber uden yderligere varsel. Estimeret kontraktværdi: 4,1 mio. DKK årlig. For første år er der yderligere 4,5 mio. DKK. Samlet kontraktværdi er ca. 20,9 mio. DKK.
Nærværende udbud vedrører drift af beholderværksted for perioden 1. januar 2022 til 31. december 2026. Ydelsen omfatter drift af lagerfaciliteter for affaldsbeholdere i Roskilde Kommune, beholdermontering, udbringning og hjemtagning i forbindelse med ordinær drift af affaldsordningerne i kommunen samt vedligehold af materiel. Endvidere omfatter ydelsen udbringning af beholdermontering og udbringning af beholdere i forbindelse med opstart af ny affaldsordning for indsamling af papir/pap samt plast/mad- og drikkekartoner i 2022 samt hjemtagning og bortskaffelse af eksisterende beholdere til papir og pap efter opstart af ny affaldsordning i 2022. Som option kan rammeaftalen indeholde klargøring og udbringning af miljøkasser og miljøskabe samt vedligehold af miljøskabe. Kontraktperioden er 4 år fra 1. januar 2022 til 31. december 2026. Kontrakten udløber uden yderligere varsel. Estimeret kontraktværdi: 4,1 mio. DKK årlig. For første år er der yderligere 4,5 mio. DKK. Samlet kontraktværdi er ca. 20,9 mio. DKK.
Optioner:
Option 1 – Klargøring og udbringning af miljøkasser og miljøskabe
Kommunen har i medfør af option 1 mulighed for at få klargjort og udbragt miljøkasser og miljøskabe ved enfamilieboliger og etageboliger.
I det omfang kommunen vælger at udnytte ooption 1, meddeler kommunen leverandøren dette senest 3 måneder før start af option 1. Ydelsen er beskrevet i bilag 1: Kravspecifikation, afsnit 1.6.1.
Option 2 – Vedligehold af miljøskabe
Kommunen har i medfør af option 2 mulighed for at få vedligeholdt miljøskabe ved etageboliger og kommunale institutioner.
I det omfang Kommunen vælger at udnytte Option 2, meddeler kommunen leverandøren dette senest 3 måneder før start af option 2. Ydelsen er beskrevet i bilag 1: Kravspecifikation, afsnit 1.6.2.
Option 3 – vask af beholdere private grundejere
Kommunen har i medfør af option 3 mulighed for at tilbyde private grundejere vask af beholdere.
Tilmelding og afregning af ydelsen sker direkte mellem grundejer og leverandør.
I det omfang kommunen vælger at udnytte option 3, meddeler kommunen leverandøren dette senest 3 måneder før start af Option 3. Ydelsen er beskrevet i bilag 1: Kravspecifikation, afsnit 1.6.3.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har den fornødne økonomiske og finansielle formåen til at udføre opgaven. En tilbudsgiver, der enten:
- har haft et positivt resultat som gennemsnit over de seneste 3 år, eller
- har en soliditetsgrad på mindst 10 % i det senest afsluttede årsregnskab
- en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en forsikringssum på mindst 10 mio. DKK.
Ved person og/eller tingsskade i dækningsomfang pr. skade pr. år vil blive anset for at have den fornødne økonomiske og finansielle formåen.
- Hvis ttilbudsgiver baserer sig økonomisk på en anden enhed, skal denne opfylde samme krav om ppositivt resultat som nævnt ovenfor, og den støttende enhed skal ligeledes have den samme soliditetsgrad som nævnt ovenfor.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har den fornødne økonomiske og finansielle formåen til at udføre opgaven. En tilbudsgiver, der enten:
- har haft et positivt resultat som gennemsnit over de seneste 3 år, eller
- har en soliditetsgrad på mindst 10 % i det senest afsluttede årsregnskab
- en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en forsikringssum på mindst 10 mio. DKK.
Ved person og/eller tingsskade i dækningsomfang pr. skade pr. år vil blive anset for at have den fornødne økonomiske og finansielle formåen.
Hvis tilbudsgiver baserer sig økonomisk på en anden enhed, skal denne opfylde samme krav om positivt resultat som nævnt ovenfor, og den støttende enhed skal ligeledes have den samme soliditetsgrad som nævnt ovenfor.
a) Referencer:
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i løbet af de sidste 3 år har udført serviceopgaver i form af udbringning, hjemtagning, klargøring og/eller vedligeholdelse af i alt mindst 3 00 affaldsbeholdere eller andre produkter, der er sammenlignelige med affaldsbeholdere.
b) Kvalitetssikringssystem:
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har et kvalitetssikringssystem, og at dette kvalitetssikringssystem som minimum indeholder oplysninger/procedurebeskrivelser om følgende:
- Virksomhedens kvalitetspolitik og/eller -mål
- Virksomhedens organisation og ansvarsfordeling
- Dokumentation og kvalitetssikringsprocedure i forhold til:
- Klage fra kunde (Kommunen) over manglende udførelse af opgaver indenfor servicemålene
- Klage fra kunde (Kommunen eller anden) ved skader på 3-mands ejendom.
c) Miljøstyringssystem:
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har et miljøstyringssystem, og at dette miljøstyringssystem som minimum indeholder oplysninger om følgende:
- Virksomhedens miljøpolitik og/eller -mål
- Beskrivelse/oplysninger om relevante driftsinstruktioner og driftsprocedurer i forhold til virksomhedens væsentlige miljøforhold.
a) Referencer:
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i løbet af de sidste 3 år har udført serviceopgaver i form af udbringning, hjemtagning, klargøring og/eller vedligeholdelse af i alt mindst 3 000 affaldsbeholdere eller andre produkter, der er sammenlignelige med affaldsbeholdere.
b) Kvalitetssikringssystem:
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har et kvalitetssikringssystem, og at dette kvalitetssikringssystem som minimum indeholder oplysninger/procedurebeskrivelser om følgende:
- Virksomhedens kvalitetspolitik og/eller -mål
- Virksomhedens organisation og ansvarsfordeling
- Dokumentation og kvalitetssikringsprocedure i forhold til:
- Klage fra kunde (Kommunen) over manglende udførelse af opgaver indenfor servicemålene
- Klage fra kunde (Kommunen eller anden) ved skader på 3-mands ejendom.
c) Miljøstyringssystem:
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har et miljøstyringssystem, og at dette miljøstyringssystem som minimum indeholder oplysninger om følgende:
- Virksomhedens miljøpolitik og/eller -mål
- Beskrivelse/oplysninger om relevante driftsinstruktioner og driftsprocedurer i forhold til vvirksomhedens væsentlige miljøforhold.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk