23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 181-469842
Offentliggjort
17.09.2021
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Indkøbsfællesskabet IFIRS

Høring af vask, leje og levering af arbejdsbeklædning og/eller linned


Indkøbsfællesskabet IFIRS

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Indkøbsfællesskabet IFIRS
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Selma Pizovic
E-mail: spi@ifirs.dk
Telefon: +45 28691418
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/163553426.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Uddannelsesinstitution
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af vask, leje og levering af arbejdsbeklædning og/eller linned

Sagsnr.: 91172
II.1.2) Hoved-CPV-kode
98310000 Vask og rensning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

IFIRS inviterer alle interesserede tilbudsgivere til at deltage i høringen på udbudsmaterialet vask, leje og levering af arbejdsbeklædning og/eller linned. 

For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud på grund af uhensigtsmæssige krav, har IFIRS

valgt at lave en høring af det foreløbige materiale.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
18234000 Benklæder
18330000 T-shirts og skjorter
19231000 Linned
39512000 Sengelinned
39513100 Duge
39513200 Bordservietter
39514000 Håndklæder og vaskeklude, viskestykker og karklude og lign.
39514100 Håndklæder
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

IFIRS udbyder vask, leje og levering af arbejdsbeklædning og/eller linned til 10 af IFIRS' medlemsskoler.

For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har IFIRS valgt at lave en høring af det foreløbige materiale.

Formålet med høringen er at give leverandørerne mulighed for at gennemgå det materiale som forventes offentliggjort med henblik på, at leverandørerne kan komme med kommentarer til evt. uhensigtsmæssigheder i materialet samt angive forslag til forbedringer.

Besvarelserne bedes derfor gerne indeholde uddybende forklaringer. Kommentarerne vil efterfølgende blive behandlet af IFIRS, som vurderer om kommentarerne giver anledning til ændringer i udbudsmaterialet. Kommentarer til materialet skal derfor adresseres til IFIRS og ikke til de deltagende skoler.

Høringsmaterialet består af:

- Bilag 2 - Udkast til aftale

- Bilag 3 - Tilbudslisten

- Udkast til udbudsbetingelser

Filerne er i Word eller Excel filer, således at der kan indsættes kommentarer direkte i dokumenterne.

Høringssvarene bedes fremsendt via fanen kommunikation i Mercell.

Høringssvar bedes henvise til, hvad i udbudsmaterialet, kontrakten eller tilbudslisten, kommentaren vedrører.

- Eks. udbudsmaterialet, afsnit x

- Eks. tilbudsliste, IFIRSID x

- Eks. kontrakten, paragraf x

Leverandørerne har mulighed for at kommentere på alt i materialet.

Hvis der er behov for uddybning af kommentarer, vil IFIRS tage telefonisk kontakt til de leverandører, der er kommet med kommentarer.

Eventuelle kommentarer skal være IFIRS i hænde senest den 30.09.2021, kl. 14.00.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
19/10/2021

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/09/2021

Send til en kollega

0.047