Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=310533&B=TK
Indlevering af tilbud
Udbyder
Tønder Kommune
Vindere
Drift og vedligeholdelse af veje og grønne områder, vandløb, skoler og idrætsanlæg samt vintertjeneste til Tønder Kommune
(26.11.2021)
Arkil A/S
Søndergård Alle 4
6500 Vojens
Opdateringer
IV.2.2.
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-10-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 01-11-2021
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Spørgefrist er desuden forlænget frem til og med d. 21. oktober.
IV 2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-10-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 01-11-2021
Time: 12:00
Drift og vedligeholdelse af veje og grønne områder, vandløb, skoler og idrætsanlæg samt vintertjeneste til Tønder Kommune
Tønder Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
E-mail: bvl1@toender.dk
Telefon: +45 30704137
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://toender.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337812
Del II: Genstand
Drift og vedligeholdelse af veje og grønne områder, vandløb, skoler og idrætsanlæg samt vintertjeneste til Tønder Kommune
Drift og vedligeholdelse af veje og grønne områder, vandløb, skoler og idrætsanlæg samt vintertjeneste til Tønder Kommune. Se yderligere beskrivelse af udbuddet under pkt. II.2.4.
Arealer henhørende under Tønder Kommune
Drift og vedligeholdelse af veje og grønne områder, vandløb, skoler og idrætsanlæg samt vintertjeneste til Tønder Kommune. Udbuddets omfang omfatter i hovedtræk:
Vej og Park opgaver:
Drift og vedligeholdelse af ca. 1.089 km kommuneveje.
Drift og vedligeholdelse af ca. 335 km grusveje.
Snerydning og saltning på ca. 265 km veje, cykelstier, fortove mm.
Drift og pleje af ca. 248 ha grønne områder.
Vandløb:
”Regulativfastsat grødeskæring og kantklipning, som udgangspunkt med grødebåd, i 22 offentlige vandløb med en samlet længde på 85.174 meter. Til opgaven hører håndtering af grødebåde, grødespærringer og afklippet grøde. Opgaven skal udføres i perioden 1. juni til 1. oktober.”
Skoler:
Vej- og parkopgaver.
10 skoler og institutioner.
Kultur:
Vej- parkopgaver
Ca. 84 ha græs på idrætsanlæggene (fra opvisningsplæne til naturgræs).
Ca. 30 idrætsanlæg.
4 kunstgræsbaner.
Øvrige kommunale ejendomme:
Vej- og parkopgaver samt vintertjeneste.
Mulighed for forlængelse på op til 2 x 12 måneder.
Oplyste anslået værdi, er beregnet under forudsætning af fuld udnyttelse af kontraktperiode - inkl. optionsmuligheder på 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Følgende nøgletal for de seneste afsluttende regnskabsår:
- Omsætning
- Resultat før skat
- Egenkapital
Omsætning: Omsætningen skal for seneste afsluttende regnskabsår påvise at være 50 % højere end den anslåede årlige værdi/volumen på 39.500.000 kr.
Resultat før skal skal være positiv for alle 3 regnskabsår
Egenkapital skal være positiv for det seneste afsluttende regnskabsår. Ved negativ egenkapital for det seneste afsluttende regnskabsår, eller ved forbehold i revisorpåtegning, kan Entreprenøren afvises som værende ikke egnet.
Se nærmere definition af Entreprenørens økonomisk og finansiel formåen i udbudsbetingelserne/BUT
Entreprenøren skal vedlægge referenceliste omhandlende minimum 1 flerårig kontrakt med det offentlige, omkring drift af vej og/eller park opgaver, med en omsætning på minimum 4 mio. kr. årligt. Kontrakten skal være indgået indenfor de seneste fem år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.
.
Er gengivet i udbudsbetingelserne/BUT
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang for offentligheden ved åbning af tilbud
Del VI: Supplerende oplysninger
Tidligst medio 2025, under forudsætning af ordregiver ikke ønsker at gøre brug af optionsmuligheden på 2 x 12 måneder.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk