23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 213-562993
Offentliggjort
03.11.2021
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Horsens Kommune

Udbud af rammeaftale for drift og vedligeholdelse af vejbelysning og trafikanlæg i Horsens Kommune


Horsens Kommune

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2021/S 211-553605)

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Horsens Kommune
Postadresse: Rådhustorvet 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
Kontaktperson: Helene Elna Nord.
E-mail: heln@horsens.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.horsens.dk

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale for drift og vedligeholdelse af vejbelysning og trafikanlæg i Horsens Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
50232100 Vedligeholdelse af vejbelysning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftalen omfatter omfatter drift og vedligehold af Horsens Kommunes vejbelysnings- og trafiksignalanlæg over en 4 årig periode.

Vejbelysningsanlægget består af ca. 21.000 lyspunkter. Af lyspunkterne er ca. 11.000 LED armaturer, som er monteret inden for de sidste 5 år. Den resterende del forventes skiftet over de kommende 5 år. Derudover omfatter rammeaftalen tillige vedligeholdelse og drift af det ydre udstyr i 61 (56 ITS anlæg og 5 Swarco anlæg) trafiksignalanlæg. Derudover kan der forekomme udkald til fartvisere, trafiktavler og P-automater.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/10/2021
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 211-553605

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: I.3
I stedet for:

Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.ibinder.dk

Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: www.ibinder.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse

Læses:

Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=agxpetijrk

Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=agxpetijrk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Der afholdes informationsmøde torsdag den 11.november 2021 kl. 10:00-11:30. Mødet afholdes via en digital platform. Tilmelding til informations- og spørgemødet skal ske til heln@horsens.dk senest den 8.november 2021. Link til mødet fremsendes til deltagerne ved deres tilmelding.

Send til en kollega

0.078