Fakta om udbudet
Udbyder
Faxe Kommune
Udbud af Drift og vedligehold af vejbelysning og sportsanlæg i Faxe Kommune
Faxe Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Frederiksgade 9
By: Haslev
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4690
Land: Danmark
Kontaktperson: Kenneth Munck
E-mail: Kenneth.munck@lightbureau.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kommunen@faxekommune.dk
Del II: Genstand
Udbud af Drift og vedligehold af vejbelysning og sportsanlæg i Faxe Kommune
Faxe Kommune (herefter "Kommunen") udbyder drift og vedligehold af kommunens vejbelysnings- og sportsanlæg. Udbuddet omhandler drift og vedligehold af i alt ca. 7200 armaturer og 10 sportsanlæg samt tilhørende master, skabe og elforsyning. Disse er primært placeret på offentlige veje og, jf. bilag A, anlægsdata. Hvis Kommunen i kontraktperioden overtager yderligere armaturer på strækninger, hvor Kommunen er vejmyndighed, vil disse indgå i opgaven.
Kontrakten indeholder en option: Forlængelse af Driftskontrakten med 2 x 1 år.
Faxe Kommune
Udbud af Drift og vedligehold af vejbelysning og sportsanlæg i Faxe Kommune.
Forlængelse af Driftskontrakten med 2 x 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Drift og vedligehold af vejbelysning og sportsanlæg i Faxe Kommune
CVR-nummer: 25784510
Postadresse: Hovedgaden 36
By: Svinninge
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 4520
Land: Danmark
E-mail: tinso@andel-lumen.dk
Telefon: +45 30351724
Del VI: Supplerende oplysninger
ndsæt:
Følgende punkter i ESPD'et skal udfyldes:
Del III: (alle punkter):
A: Grunde vedrørende straffedomme
B: Grunde, der vedrører skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger
C: Grunde, der vedrører interessekonflikter, konkurrencefordrejning, urigtige oplysninger
Bemærk: Tilbudsgivere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund,eller en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. (1)-(7), vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte Kontrakt, medmindre tilbudsgiver fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Dokumentation: Tilbudsgiver skal på anmodning fremsende serviceattest (eller tilsvarende for udenlandske tilbudsgivere) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af en af de ovenfor nævnte udelukkelsesgrunde.
Kommunen vil acceptere serviceattester, som er udstedt efter 1. juni 2021.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk