Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup Kommune, Eftersyn og service på ABA- og AIA-anlæg, Nød og panikbelysning, slangevinder samt inspektion af ABA-anlæg - bek. om indgåede kontrakter
Høje-Taastrup Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19501817
Postadresse: Rådhuset, Bygaden 2
By: Høje-Taastrup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeannette Lindorff Pedersen
E-mail: JeannettePe@htk.dk
Telefon: +45 43591000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/164228657.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://www.htk.dk/
Del II: Genstand
Høje-Taastrup Kommune, Eftersyn og service på ABA- og AIA-anlæg, Nød og panikbelysning, slangevinder samt inspektion af ABA-anlæg - bek. om indgåede kontrakter
Udbuddet omfatter en rammeaftale om levering, af eftersyn og vedligeholdelse af Høje-Taastrup Kommunes ABA- og AIA-anlæg, nød og panik belysning, slangevinder samt inspektion af ABA-anlæg. Udbuddet er opdelt i 5 delkontrakter.
Der henvises til punkt II.2.4) for en nærmere beskrivelse af kontrakten.
Rammeaftale om levering af eftersyn og vedligehold af ABA-anlæg
Høje-Taastrup Kommune
Denne delkontrakt angår rammeaftale, der omfatter eftersyn og vedligeholdelse af Høje-Taastrup Kommunes automatisk brandalarmeringsanlæg (ABA), herunder også kommunens Automatisk Branddørlukning (ABDL), Rammeaftalen omfatter øvrige tilknyttede serviceydelser såsom fejl retning, komponentudskiftning, tilretning af O-planer m.v.
Rammeaftale om levering af Inspektion på ABA-, AVS- og AVA-anlæg
Høje-Taastrup Kommune
Denne delkontrakt angår rammeaftale, der omfatter Inspektion af ABA, AVS- og AVA-anlæg.
Rammeaftale om levering af eftersyn og vedligeholdelse af slangevinder
Høje-Taastrup Kommune
Denne delkontrakt angår en rammeaftale, der omfatter levering af eftersyn og vedligeholdelse af kommunens slangevider, herunder trykprøvning. Rammeaftalen omfatter øvrige tilknyttede ydelser såsom fejl retning, komponentudskiftning.
Rammeaftale om levering af eftersyn og vedligeholdelse af nød- og panikbelysning.
Høje-Taastrup Kommune
Denne delkontrakt angår en rammeaftale, der omfatter eftersyn og vedligeholdelse af Høje-Taastrup Kommunes nød-og panikbelysning.
Rammeaftale om levering af eftersyn og vedligehold af AIA-anlæg.
Høje-Taastrup Kommune
Denne delkontrakt angår en rammeaftale, der omfatter eftersyn og vedligeholdelse af Høje-Taastrup Kommunes Automatisk indbrudsalarmsystemer (AIA).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af eftersyn og vedligehold af ABA-anlæg
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af Inspektion på ABA-, AVS- og AVA-anlæg
Postadresse: Vesterballevej 5
By: Fredericia
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7000
Land: Danmark
E-mail: bmv@rmg-inspektion.dk
Telefon: +45 70224321
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af eftersyn og vedligeholdelse af slangevinder
Postadresse: Snedkervej 1
By: Køge
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 4600
Land: Danmark
E-mail: hda@dahl-service.dk
Telefon: +45 39770202
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af eftersyn og vedligeholdelse af nød- og panikbelysning.
Postadresse: Snedkervej 1
By: Køge
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 4600
Land: Danmark
E-mail: hda@dahl-service.dk
Telefon: +45 39770202
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om levering af eftersyn og vedligehold af AIA-anlæg.
CVR-nummer: 36963042
Postadresse: Brandstrupvej 10
By: Rødovre
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2610
Land: Danmark
CVR-nummer: 34732493
Postadresse: Brandstrupvej 10
By: Rødovre
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Vedr. tildeling af delaftale 1: Dele af udbudsmaterialet (tilbudslisten) har været indrettet på en sådan måde, at den ikke var egnet til at finde den billigste tilbudsgiver. Dette har skabt en situation, hvor tilbudslisten ikke har været gennemskuelig, og ikke været egnet. Henset hertil måtte delaftale 1 annulleres og placeres ved nyt udbud. Se særskilt bekendtgørelse dok. nr. 2021/S 245-647036.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk