Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=ylaeuvtrnc
Udbyder
Nordjyllands Trafikselskab
Vindere
Udbud af Levering og montering samt drift og vedligehold af realtidsskilte og infoskærme til Plusbuslæskærme i Aalborg
(01.08.2022)
Adibus A/S
Brovej 20a
8800 Viborg
Udbud af Levering og montering samt drift og vedligehold af realtidsskilte og infoskærme til Plusbuslæskærme i Aalborg
Nordjyllands Trafikselskab
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: J.F.Kennedys Plads 1T, 3. sal
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars E. Thomsen
E-mail: let@NTmail.dk
Telefon: +45 99341194
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.nordjyllandstrafikselskab.dk
Del II: Genstand
Udbud af Levering og montering samt drift og vedligehold af realtidsskilte og infoskærme til Plusbuslæskærme i Aalborg
Kontrakten omfatter levering og montering samt drift og vedligehold af realtidsskilte og infoskærme til Plusbuslæskærme i Aalborg. Samlet forventes leverancen at omfatte følgende:
- 86 Realtidsskilte fordelt på 43 perroner
- 84 Infoskærme fordelt på 43 perroner
- levering og drift af et administrationssystem
Aalborg
Udbudet omfatter levering og montering incl. drift og vedligehold af infoskærme og realtidsskilte til plusbuslæskærme i Aalborg.
Udbuddet indeholder følgende 3 elementer:
1. Realtidsskilte og infoskærme, der bl.a. viser trafikinformation baseret på data fra Rejseplanen.
2. Bagvedliggende administrationssystem til konfiguration, præsentation og overvågning af indholdet på real-tidsskilte og infoskærme.
3. Drift og vedligeholdelse af og support på det opstillede udstyr og tilhørende administrationssystem
Kontrakten kan forlænges, hvis igangsætning af Plusbusprojektet i Aalborg forsinkes.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Tilbud afleveres ved upload på iBinder, jf. udbudsmaterialet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Ad, pkt. VI.2: Elektronisk fakturereing er krævet.
Postadresse: Dahlerups Pakhus, Langelinje Allé 17
By: København Ø
Postnummer: 2100
Land: Danmark
E-mail: klfu@klfu.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: § 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171,stk.4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185,stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk. § 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk