Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d85415f7-03b8-4a9a-a4c8-27cbc1605048/publicMaterial
Udbyder
Gentofte Kommune
Vindere
Drift og vedligehold af vejbelysning i Gentofte Kommune 2022 - 2026
(11.07.2022)
Andel Lumen A/S
Hovedgaden 26
4520 Svinninge
Udbud af kontrakt om "Udførelse af drift og vedligehold af vejbelysning i Gentofte Kommune"
Gentofte Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19438414
Postadresse: Bernstorffsvej 161
By: Charlottenlund
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2920
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Sandvig
E-mail: msgd@gentofte.dk
Telefon: +45 29377603
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d85415f7-03b8-4a9a-a4c8-27cbc1605048/homepage
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt om "Udførelse af drift og vedligehold af vejbelysning i Gentofte Kommune"
Dette udbud vedrører udførelse af drift og vedligehold af belysningsanlægget i Gentofte Kommune.
Med ”Belysningsanlæg” forstås vejbelysningsanlæg, herunder master, armaturer, lyskilder, kabler, forsyning- og styreskabe, måler- og elskabe, samt Torontoanlæg.
Gentofte Kommune
Den udbudte kontrakt omfatter drift og løbende vedligehold af ca. 11.433 master og armaturer, som er placeret på veje, stier og pladser hvoraf størstedelen cirka 8.500 er LED-inserts til københavner-armaturer
Den udbudte opgave omfatter ikke moderniseringer (disse udbydes særskilt som anlægsopgaver).
Elforsyning af Belysningsanlægget er ikke omfattet af den udbudte kontrakt.
Den udbudte kontrakt omfatter varekøb og levering af master og armaturer med henblik på 1:1 udskiftning ved udtjente komponenter.
Belysningsanlægget er relativt opdateret, da det fra 2019-2021 har fået udskiftet hovedparten af lyskilderne til LED.
Antallet af driftssager er faldet i takt med udskiftningen til LED – i 2020 var der 900 driftssager, og i 2021 har der været 160.
Master og armaturer uden skadevolder gennemsnit per år ud fra de seneste to års drift og vedlige-hold.
Master der er udskifte 8 stk. per år.
Master der er rettet 10 stk. per år.
Armatur der er skiftet 12 stk. per år.
Kabelfejl vil også indgå i drift- og vedligehold, og her kan det oplyses, at der i 2020 blev indmeldt 23 kabelfejl og i 2021 27 kabelfejl.
2 x 12 mdr
Forlængelse af kontraktperiode: 2 x 12 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital, Soliditetsgrad
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en soliditetsgrad på mindst 20% i det senest tilgængelige regnskabsår.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital i det senest tilgængelige regnskabsår
Referencer
Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer
Gennemsnitlige antal medarbejdere
Materiel
Miljø- og kvalitetsledelsessystem
Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers virksomhed har de krævede autorisationer på el- vvs- og kloakinstallationsområdet jf. LBK nr. 30 af 11.01.2019 Bekendtgørelse af lov om autorisation af virksomheder på el-, vvs, og kloakinstallationsområdet.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst 3 aftaler om drift og vedligeholdelsesopgaver med kommuner indenfor de seneste 2 år, og at aftalerne har en årlig omsætning på mindst 500.000 kr.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har mindst 2 fastansatte overmontører og 4 fastansatte el-montører/elektrikere med erfaring indenfor drift og vedligehold af offentlig vejbelysning.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver som minimum disponerer over 2 lifte (12 meter) og 4 ser-vicevogne).
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver kan dokumentere at dennes miljøledelsessystem er ISO 14001 eller tilsvarende.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver kan dokumentere at dennes kvalitetsledelsessystem er
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal endvidere fremlægge dokumentation for ikke at være omfattet af grundlag for udelukkelse i form af en attest eller certifikat udstedt af den kompetente myndighed i tilbudsgivers hjemland — for danske tilbudsgivere en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen.
Dokumentation for soliditetsgrad og egenkapital for senest disponible regnskabsår i form underskrevet revisorgodkendt årsregnskab eller tilsvarende.
• Kopi af gældende erhvervsansvarsforsikring i form af kopi af gældende forsikringstager eller police (fremsendes senest ved kontraktstart).
• En liste med kontaktoplysninger – e-mailadresse og telefonnummer – til kontaktperson hos de kunder, der er oplyst som referencer i ESPD, i det omfang disse kontaktoplysninger ikke fremgår af ESPD.
• Dokumentation for de uddannelsesmæssige og faglige kvalifikation i form af attesteret CV'er for de beskrevne medarbejdere (2 overmontører og 4 elektrikere).
• Dokumentation for det angivne materiel i form af en erklæring om, at tilbudsgiver disponerer over udstyret til opfyldelse af kontrakten.
• Dokumentation for miljøledelsessystem og kvalitetsledelsessystem i form af kopi af certifikat eller anden form for bevis, dokumentation eller attesteret erklæring.
Kopi af autorisation til at måtte udføre el-, VVS og kloakinstallationsarbejder.
Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver ikke er forpligtet til at fremlægge dokumentation, som Ordregiver selv kan skaffe via adgang til en national database. I det omfang det måtte gøre sig gældende, vil tilbudsgiver derfor i stedet for at fremlægge den pågældende dokumentation kunne oplyse Ordregiver om, hvor oplysningerne vil kunne findes.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk