Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Universitet
Udbud af Dynamisk Indkøbssystem vedr. inventar til Aalborg Universitet
Aalborg Universitet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29102384
Postadresse: Fredrik Bajers Vej 7K
By: Aalborg Øst
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Wulff
E-mail: hwu@adm.aau.dk
Telefon: +45 99409514
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d56e0a56-860f-4557-a366-9e692e60a536/homepage
Del II: Genstand
Udbud af Dynamisk Indkøbssystem vedr. inventar til Aalborg Universitet
Udbud af Dynamisk Indkøbssystem vedr. inventar til Aalborg Universitet
Inventar til studieområder
Aalborg Universitet i Aalborg, Esbjerg og København
Herunder eksempelvis, men ikke begrænset til, skriveborde, skrivebordsstole, mødeborde, mødestole, barborde, barstole, opbevaringsmøbler, skærmvægge, lavryggede sofaer, højryggede sofaer, lænestole med øreklap, lænestole som boks, puffer, sofaborde, kantineborde, kantinestole, udendørsborde, udendørsstole, undervisningsborde, undervisningsstole, borde til grupperum, stole til grupperum, bordlamper, gulvlamper, loftslamper, væglamper, specialinventar, løse tæpper, indvendig solafskærmning, akustiske løsninger, tavler.
Beplantning til studieområder
Aalborg Universitet i Aalborg, Esbjerg og København
Herunder eksempelvis, men ikke begrænset til, gulvplanter, bordplanter, beplantning til vægge.
Inventar til administrationsområder
Aalborg Universitet i Aalborg, Esbjerg og København
Herunder eksempelvis, men ikke begrænset til, skriveborde, skrivebordsstole, mødeborde, mødestole, barborde, barstole, opbevaringsmøbler, skærmvægge, lavryggede sofaer, højryggede sofaer, lænestole med øreklap, lænestole som boks, puffer, sofaborde, kantineborde, kantinestole, udendørsborde, udendørsstole, bordlamper, gulvlamper, loftslamper, væglamper, specialinventar, løse tæpper, indvendig solafskærmning, akustiske løsninger, tavler.
Beplantning til administrationsområder
Aalborg Universitet i Aalborg, Esbjerg og København
Herunder eksempelvis, men ikke begrænset til, gulvplanter, bordplanter, beplantning til vægge.
Projektopgaver til studieområder og/eller administrationsområder
Aalborg Universitet i Aalborg, Esbjerg og København
Herunder eksempelvis, men ikke begrænset til, projektbaserede indkøb, herunder indkøb af inventar og/eller rådgivningsydelser
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Der er købt kontormøbler i det dynamiske indkøbssystem for inventar
CVR-nummer: 41577339
By: Viby J
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8260
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Der er købt Lounge og kantinemøbler i det dynamiske indkøbssystem for Inventar
CVR-nummer: 41577339
By: Viby J
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8260
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Der er købt mødemøbler i det dynamiske indkøbssystem for inventar
CVR-nummer: 41577339
By: Viby J
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8260
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Der er købt akustikpaneler i det dynamiske indkøbssystem for inventar
CVR-nummer: 41577339
By: Viby J
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8260
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Der er købt lagerreoler i det dynamiske indkøbssystem for inventar
CVR-nummer: 13503745
By: Albertslund
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2620
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Beskrivelse af det dynamiske indkøbssystem DIS.
1. Tilmelding
Et dynamisk indkøbssystem er en indkøbsmetode iht. udbudslovens § 101, og oprettelsen af systemet skal derfor udbydes i et almindeligt EU-udbud.
Et dynamisk indkøbssystem kan opdeles i kategorier, og til hver kategori kan der opstilles specifikke egnethedskrav.
Egnethedskrav er de krav, der stilles til leverandørerne for, at de kan blive optaget på systemet.
1.1. EU-udbud af DIS
Når DIS oprettes via EU-udbud, foregår det som begrænset udbud, hvor alle de leverandører, der lever op til de stillede egnethedskrav, gives adgang til systemet efter udløbet af fristen for ansøgning, og efter at ordregiver har færdigbehandlet de modtagne ansøgninger.
Der skal ikke afgives tilbud i forbindelse med etableringen af et DIS, idet tilbud først afgives i forbindelse med afholdelse af miniudbud efter DIS-platformens etablering.
I forbindelse med det EU-udbud, der gennemføres for at oprette systemet, skal tilbudsgiverne således alene udfylde et ESPD-dokument samt aflevere dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD-dokumentet.
1.2. Efterfølgende optag af leverandører
DIS er åben for optag af egnede leverandører i hele systemets levetid, også efter EU-udbuddets afslutning.
Hvis en leverandør lever op til de stillede egnethedskrav har leverandøren, i hele systemets levetid, fri adgang til at blive optaget i systemet.
Anmodning om optagelse sker, ved at ansøgerne går ind på www.ethics.dk og herefter søger om optagelse via selve systemet.
Der skal i forbindelse med ansøgning om optagelse på systemet afleveres et udfyldt ESPD (findes i systemet) samt dokumentation for oplysningerne i ESPD dokumentet (for danske tilbudsgivere vil det sige at der skal afleveres en serviceattest).
2. Omkostninger / forpligtelser som leverandør på DIS
Det er gratis for leverandørerne at være optaget på DIS, og det er frit for leverandøren, om denne ønsker at forblive leverandør på DIS i hele systemets levetid, eller om leverandøren på et tidspunkt ønsker at træde ud af systemet.
Såfremt en leverandør i løbet af systemets levetid ikke længere lever op til egnethedskravene eller bliver omfattet af en udelukkelsesgrund, vil leverandøren blive udelukket af systemet.
I så fald vil det være muligt for leverandøren at anmode om genoptagelse på systemet, når leverandøren igen lever op til egnethedskravene eller ikke længere er omfattet af den pågældende udelukkelsesgrund.
Leverandøren er altid forpligtet til at levere opdateret ESPD-dokument og/eller fornyet dokumentation på ordregivers anmodning.
3. Hvordan får man en ordre gennem DIS?
Ordregiver vil, når et indkøb skal foretages via DIS, afholde et miniudbud for alle de leverandører, der er optaget i den kategori, som ordregiver ønsker at handle inden for.
Når man som leverandør er optaget i DIS vil man få besked hver gang, der oprettes et miniudbud inden for en af de kategorier, man er optaget i.
Disse miniudbud har man som leverandør mulighed for at byde på gennem systemet, og hvis man er den leverandør, der har afgivet det bedste tilbud i henhold til det eller de tildelingskriterier, der er beskrevet i forbindelse med miniudbuddet, vil man få tildelt ordren.
Alle processer foregår elektronisk og gennem DIS-platformen.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk