Fakta om udbudet
Udbyder
Favrskov Kommune
Udbud af årlig service af AIA- og ADK-anlæg til Favrskov Kommune
Favrskov Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189714
Postadresse: Skovvej 20
By: Hinnerup
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8382
Land: Danmark
Kontaktperson: Rene Hilstrøm
E-mail: rehi@favrskov.dk
Telefon: +45 89641010
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://favrskov.dk/
Del II: Genstand
Udbud af årlig service af AIA- og ADK-anlæg til Favrskov Kommune
Den udbudte opgave omfatter installering af Favrskov Kommunes (herefter benævnt Ordregiver) indkøbte ATS8600-C4 Security Management System (forkortes herefter SMS) på ordregivers virtuel serverplatform til styring og kontrol af eksisterende og nye sikringsanlæg hos ordregiver. Endvidere omfatter opgaven komplet konvertering af eksisterende automatiske indbrudsalarmanlæg (AIA) og automatiske adgangskontrolanlæg (ADK) fra nuværende Aritech Alliance platform over på den nye SMS-platform samt kontrolcentraltjeneste til Favrskov Kommune.
Den udbudte opgave omfatter installering af Favrskov Kommunes (herefter benævnt Ordregiver) indkøbte ATS8600-C4 Security Management System (forkortes herefter SMS) på ordregivers virtuel serverplatform til styring og kontrol af eksisterende og nye sikringsanlæg hos ordregiver. Endvidere omfatter opgaven komplet konvertering af eksisterende automatiske indbrudsalarmanlæg (AIA) og automatiske adgangskontrolanlæg (ADK) fra nuværende Aritech Alliance platform over på den nye SMS-platform samt kontrolcentraltjeneste til Favrskov Kommune.
Option - Opstar/opdatering af anlægsoplysninger i Dalux inkl. installationstegninger pr lokation
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt på årlig service af AIA- og ADK-anlæg til Favrskov Kommune
CVR-nummer: 18851881
Postadresse: Skavholmvej 3 B
By: Lystrup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8520
Land: Danmark
Telefon: +45 70200099
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk