23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 058-172795
Offentliggjort
22.03.2023
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Syddansk Universitet

Vindere

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Raunstrup Bygningsservice A/S
Robert Fultons Vej 22
8200 Århus N

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
CFB Industri APS
Rågelundvej 121
5240 Odense NØ

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Caverion Danmark A/S
Vejlevej 123
7000 Fredericia

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Linde El A/S
Ove Gjeddes Vej 23
5220 Odense SØ

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
GLARMESTER STENDER ApS
Rytterskoven 10
5700 Svendborg

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Andersen & Heegaard A/S
Knudslundvej 33
2605 Brøndby

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Malerfirmaet Per Jacobsen ApS
Landbrugsvej 10A
5260 Odense S

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
LH-Gulve A/S
Tagtækkervej 1
5230 Odense M

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
BT GULVE OG GARDINER FREDERICIA A/S
Søndermarksvej 210
7000 Fredericia

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
NITO-TEK A/S
Hestehaven 27
5260 Odense S

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
S. Guldfeldt Nielsen A/S
Sivmosevænget 4
5260 Odense S

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Redtz Glas og Facade A/S
Niels Bohrs Allé 181
5220 Odense SØ

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Odense Bygningsservice A/S
Blækhatten 27
5220 Odense SØ

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Snoghøj`s Tæpper & Gulvmontering
Julievej 27
5500 Middelfart

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Caverion Danmark A/S
Vejlevej 123
7000 Fredericia

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Kemp & Lauritzen A/S
Roskildevej 12
2620 Albertslund

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
HJ Ventilation Service A/S
Grønvænget 3
5260 Odense S

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Raunstrup Bygningsservice A/S
Robert Fultons Vej 22
8200 Århus N

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Entreprenør Ekspressen ApS
Agerhatten 16C
5220 Odense sø

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Hauge Gruppen A/S
Bladstrupvej 9 B
5270 Odense N

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
VIEBKE OG WEST MALERFIRMA A/S
Rådhusstræde 3
1466 København

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Per Aarsleff A/S
Hasselager Allé 5
8260 Viby J

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Bravida Danmark A/S
Park Allé 373
2605 Brøndby

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Malerfirmaet Andersen/Garrett ApS
Astrupvej 36
5000 Odense C

Delaftale 1 - Tømrerarbejde

(25.08.2023)
Bravida Danmark A/S
Park Allé 373
2605 Brøndby

Udbud af håndværkerydelser til SDU


Syddansk Universitet

Udbudsbekendtgørelse

Bygge- og anlægsarbejder

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Syddansk Universitet
CVR-nummer: 29283958
Postadresse: Indkøb og Udbud
By: Odense M
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5230
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Lundorff Hoffmann
E-mail: jeho@sdu.dk
Telefon: +45 93507306
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/199498640.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sdu.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/199498640.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/199498640.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af håndværkerydelser til SDU

II.1.2) Hoved-CPV-kode
45200000 Hoved- eller fagentrepriser i forbindelse med bygge- og anlægsarbejder
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af håndværkerydelser til SDU på 11 forskellige håndværkerområder.

Tryk her https://permalink.mercell.com/199498640.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 67 880 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på maksimalt antal delkontrakter: 11
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tømrerarbejde

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45422000 Tømrer- og snedkerarbejde
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af tømrerarbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 14 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kloak-, Jord- og Betonarbejde

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45231300 Arbejder i forbindelse med vand- og kloakrørledninger
45232410 Kloakeringsarbejder
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af kloak-, jord- og betonarbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 480 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

El-arbejde

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45310000 Udførelse af elektriske installationer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af el-arbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 20 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Malerarbejde

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45440000 Maler- og glarmesterarbejde
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af malerarbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 900 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Glarmester

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45441000 Glarmesterarbejde
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af glarmesterarbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Gulvbelægning

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44112200 Gulvbelægninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af gulvbelægning til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kølingsarbejde

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
42500000 Køle- og ventilationsudstyr
50510000 Reparation og vedligeholdelse af pumper, ventiler, haner og metalbeholdere
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af kølingsarbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

VVS-arbejde

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45332000 Blikkenslager- og rørlægningsarbejde
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af VVS-arbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sprinklerarbejde

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44115500 Sprinklersystemer
45343230 Installation af sprinkleranlæg
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af sprinklerarbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ventilationsarbejde

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45331200 Installation af ventilations- og klimaanlæg
45331210 Arbejde i forbindelse med ventilationsanlæg
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af ventilationsarbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Smedearbejde

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
71550000 Smedearbejder
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

Odense

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indkøb af smedearbejde til SDU.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2023
Slut: 31/07/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Referenceliste med beskrivelse af de leverancer der er vigtigst, og som er leveret inden for de seneste 3 år.

(Ved de vigtigste leverancer menes de leverancer, der er mest sammenlignelige med det der udbydes i nærværende udbud og som har flest lighedstegn på flest mulige parametre i forhold til nærværende udbud).

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

o Tilbudsgiver skal som minimum have en årlig omsætning på 1.500.000 DKK i de seneste 3 årsregnskaber.

o Soliditetsgraden skal som minimum være positiv de seneste 3 år (soliditetsgrad = Egenkapital i alt / passiver i alt).

o Likviditetsgrad skal være minimum 75 % for det seneste regnskabsår.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Minimum 3 sammenlignelige referencer fra de seneste 3 år indenfor området. Med sammenlignelige referencer menes udførte leverancer til virksomheder, kommuner, regioner, universiteter mv. som ligner de i udbuddet omfattede produkter hvad angår type og omfang. Referencerne kan derved både være fra opgaver til det offentlige og til det private marked. Ordregiver forbeholder sig et til at tage kontakt til de nævnte referencer, hvis dette skønnes nødvendigt.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 18/04/2023
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/03/2023

Send til en kollega

0.078