Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/novafos/tenderinformationshow.aspx?Id=146161
Udbyder
NOVAFOS A/S
Oprettelse af et dynamisk indkøbssystem til foringer på regn- og spildevandsrør hos Novafos A/S
NOVAFOS A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9, 1.
By: Birkerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3460
Land: Danmark
Kontaktperson: Casper Nalepa Winther Jensen
E-mail: toh_cj@novafos.dk
Telefon: +45 44208000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.novafos.dk
Del II: Genstand
Oprettelse af et dynamisk indkøbssystem til foringer på regn- og spildevandsrør hos Novafos A/S
Udbuddet omfatter oprettelsen af et dynamisk indkøbssystem til foringer på regn- og spildevandsrør hos Novafos A/S.Et dynamisk indkøbssystem er en elektronisk indkøbsproces, hvor hvert enkelt periodekøb/opgave bliver sendt i konkurrence (Miniudbud) blandt Deltagerne. Ordregiver benytter sig af det dynamiske indkøbssystem, når der opstår behov for indkøb af foringer på regn- og spildevandsrør, ved at sende Miniudbudsbetingelser til Deltagerne i systemet med opfordring til at afgive tilbud.Der vil være to kategorier det dynamiske indkøbssystem, der er opdelt på baggrund af diameter for de rør der har behov for foring.
Kategori 1 - Foringer af rør med en diameter på op til og med 300 mm
I denne kategori vil der blive udbudt opgaver, hvor rørene der skal arbejdes med, har en diameter på op til og med 300 mm. Kontrakterne vil blive tildelt efter tildelingskriteriet ”laveste pris”.Ved opgaver der overlapper, ved at omfatte rør der både er omfattet af kategori 1 & 2, vil aftalen blive udbudt på kategori 2.
Der er ingen begrænsning på antallet af optagede deltagere. Alle kan ansøge om at blive optaget i denne kategori, og alle ansøgere, der opfylder minimumskravene til egnethed og ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, vil blive optaget i det dynamiske indkøbssystem.
Kategori 2 - Foringer af rør med en diameter større end 300 mm
I denne kategori vil der blive udbudt opgaver, hvor rørene der skal arbejdes med, har en diameter større end 300 mm. Kontrakterne vil blive tildelt efter tildelingskriteriet ”laveste pris”. Ved opgaver der overlapper, ved at omfatte rør der både er omfattet af kategori 1 & 2, vil aftalen blive udbudt på kategori 2.
Der er ingen begrænsning på antallet af optagede deltagere. Alle kan ansøge om at blive optaget i denne kategori, og alle ansøgere, der opfylder minimumskravene til egnethed og ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde, vil blive optaget i det dynamiske indkøbssystem.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er tale om et udbud af et dynamisk indkøbssystem, hvorfor udvælgelse ikke er relevant.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142: - Tilbudsgivers egenkapital i det seneste disponible regnskabsår skal være positiv Kravet er det samme uanset, om Ansøger ønsker optagelse i én eller begge kategorier i det dynamiske indkøbssystem.
Der er ingen krav vedr. kategori 1.For kategori 2 gælder:Ansøger skal kunne fremvise minimum 1 reference udført inden for de seneste 3 år regnet fra fristen for ansøgningstidspunktet. Referencen skal vedrøre levering af foringer, uagtet diameteren på foringen.
Der stilles følgende mindstekrav til referencen: Skal være udført indenfor de seneste 3 år, og vedrøre levering af foringer af regn- og/eller spildevandsrør, uagtet diameteren på foringen.
Ordregiver vil tildele opgaver løbene på aftalen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136. Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-5. I nærværende udbud vil følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation: Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere. Revisorpåtegnet årsregnskab indeholdende tilbudsgivers egenkapital i indtil det seneste disponible regnskabsår. I forhold til referencer udgør referencelisten i ESPD'et den endelige dokumentation, og de vindende tilbudsgivere skal i så fald ikke fremsende yderligere dokumentation for referencerne
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk