Fakta om udbudet
Udbyder
Esbjerg Kommune
Udbud af drift og vedligehold af signalanlæg
Esbjerg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
39877511
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Alice Knudsen
Telefon: +45 76161443
E-mail: alikn@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.mercell.com/permalink/62510939.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
27054692
Esbjerg
6700
Danmark
E-mail: adm@portesbjerg.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://portesbjerg.dk/da
Del II: Genstand
Udbud af drift og vedligehold af signalanlæg.
Esbjerg Kommune udbyder teknisk drift og vedligeholdelse af nuværende og fremtidige trafiksignalanlæg i kommunen, herunder drift af ydre udstyr i trafiksignalanlæggene.
Drift og vedligeholdelse af Esbjerg Havns trafiksignalanlæg vil indgå som en option. Hvis optionen udnyttes, vil der blive indgået selvstændig kontrakt med Esbjerg Havn, CVR-nr. 27054692, Hulvejen 1, 6700 Esbjerg.
Udbuddet omhandler drift og vedligehold af 52 trafiksignalanlæg i kommunen, der er placeret ved offentlige og private fællesveje.
Esbjerg Havn ejer på nuværende tidspunkt 5 trafiksignalanlæg.
Esbjerg Kommune er i gang med at etablere 3 nye trafiksignalanlæg, ligesom Esbjerg Havn er i gang med at etablere 2 nye trafiksignalanlæg. Det er Esbjerg Kommunes forventning, at alle 5 trafiksignalanlæg er etableret inden kontraktens ikrafttræden.
Aftalen vil i hovedtræk omfatte:
— -Vagtordning, beredskab og fejlmelding
— -Administrative ydelser
— -Afhjælpning af fejl
— -Ét årligt hovedeftersyn
— -Ét årligt midtvejseftersyn (der tidsmæssigt skal ligge mellem to hovedeftersyn).
Ydre udstyr, som skal anvendes for andre og kommende ITS-systemer i kommunen, f.eks. udstyr der skal anvendes i forbindelse med busprioritering, er indeholdt i udbuddet i det omfang, det ydre udstyr er knyttet direkte til trafiksignalanlæggene.
Drift og vedligeholdelse af Esbjerg Havns trafiksignalanlæg vil indgå som en option. Hvis optionen udnyttes, vil der blive indgået selvstændig kontrakt med Esbjerg Havn, CVR-nr. 27054692, Hulvejen 1, 6700 Esbjerg.
Esbjerg Havn ejer pt. 5 trafiksignalanlæg.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af drift og vedligehold af signalanlæg
Edison Park 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Telefon: +45 70115000
Fax: +45 70115001
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk