Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/72292444.aspx
Indlevering af tilbud
Udbyder
Vejen Kommune
Drift og vedligeholdelse af gadelysanlæg samt nyanlæg af gadelysanlæg i Vejen Kommune, ny runde
Vejen Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189838
Rådhuspassagen 3
Vejen
6600
Danmark
Kontaktperson: Thomas Halager Svendsen
Telefon: +45 79966248
E-mail: thas@vejen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/72292444.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vejenkom.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/72292444.aspx
Del II: Genstand
Drift og vedligeholdelse af gadelysanlæg samt nyanlæg af gadelysanlæg i Vejen Kommune, ny runde.
Drift og vedligeholdelse af gadelysanlæg samt nyanlæg af gadelysanlæg i Vejen Kommune.
Upload af udbudsmateriale for prækvalificerede er planlagt til 15.9.2017.
Frist for tilbudsafgivelse bliver 16.10.2017.
Tryk her https://permalink.mercell.com/72292444.aspx
Drift og vedligeholdelse af det samlede vej- og gadebelysningsanlæg i Vejen Kommune, bestående af ca. 11 000 armaturer/master, 190 tændskabe og 100 styreskabe.
Lovpligtige eftersyn, udskiftning af beskadigede anlægsdele, administration af borgerhenvendelse angående gadelys, ajourføring af anlægsdatabase.
Udførelse af nyanlæg i forbindelse med udstykninger m.v.
Mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk