Del II: Genstand
II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:
Roskilde Kommune udbyder servicering, vedligehold, renovering og installering af ABA, AIA og TVO anlæg (1).
II.1.2) Hoved-CPV-kode
31625000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:
Roskilde Kommune udbyder servicering, vedligehold, renovering og installering af ABA, AIA og TVO af anlæg i hele Roskilde Kommune.
II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32323500
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:
Roskilde Kommune udbyder servicering, vedligehold renovering og installering af ABA, AIA og TVO af anlæg i hele Roskilde Kommune.
II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 15
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 15
Pris - Vægtning: 70
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Ordregiver udvælger op til 5 tilbudsgivere som vurderes bedst egnet til at løse opgaven ud fra ansøgerens erfaringer og referencer med lignende opgaver.
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:
Dokumentation for godkendelse til installation af ABA anlæg
Dokumentation for registrering hos F&P til installation af AIA og TVO anlæg
erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 5 000 000 DKK for tings- og personskader.
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Nøgletal: Egenkapital og Soliditetsgrad.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Ansøgeren skal angive positiv egenkapital det sidste år og en soliditetsgrad på over 10 % inden for de sidste 3 år.
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Referencer
Beskrivelse af tilbudsgivers tekniske udstyr.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Referencerne må ikke være mere end 3 år gamle. Krav om 3 års erfaring med opsætning, programmering, idriftsættelse og servicering.
Det er et mindste krav, at produktporteføljen består af åbne systemer.
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Del IV: Procedure
IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/10/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 4 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail:
kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/09/2017