23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 201-413043
Offentliggjort
19.10.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

https://www.rib-software.dk/

Indlevering af tilbud

Til
31.10.2017 Kl. 23:59

Addresse
https://www.rib-software.dk/

Udbyder

Bygningsstyrelsen

Vindere

Valgt leverandør

(06.12.2017)
JYTAS A/S
Galten

Opdateringer

Rettelse
(20.10.2017)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 30-10-2017
Time: 10:00
Læses:
Dato: 31-10-2017
Time: 23:59

IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 30-10-2017
Time: 10:01
Læses:
Dato: 31-10-2017
Time: 23:59

Stationsager 1, Karlslunde - Københavns Politi


Bygningsstyrelsen

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Bygningsstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 39
Valby
2500
Danmark
Kontaktperson: Lone Nyholm Christensen
E-mail: lonch@bygst.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.bygst.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.rib-software.dk/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.rib-software.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: statsligt byggeri

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Stationsager 1, Karlslunde — Københavns Politi — offentligt udbud.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
44112100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Der skal opstilles pavilloner i 1 etage. Leverede og opstillede pavilloner skal være forberedt til, at der kan etableres en ekstra etage.

Pavillonerne skal leveres med faciliteter til 40 arbejdspladser, samt køkken, toiletter, printer- og teknikrum. Derudover omfatter leverancen installation for IT-delen, kabling af PDS, almindelig strøm, levering af X-felt, varmepumper luft-luft m.m.

Pavillonleverandøren skal levere klargøring af byggefelt samt fundering. Funderingen skal dimensioneres til et pavillonbyggeri i 2 etager.

Det forventes at pavillonerne skal være i brug i 3 år. Ordregiveren vil leje pavillonerne. Betingelserne for leje vil fremgå af lejeaftalen. Pavillonerne skal være opstillet funktionsduelige og afleveret fejlfrit 1.12.2017.

Der skal også gives tilbud, på en option på yderligere 40 arbejdspladser, som evt. ønskes etableret efter 1. dec. som 1. sal ovenpå de opstillede pavilloner.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44211100
44211000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Bygningsstyrelsen benytter offentligt udbud.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Option på forlængelse af lejeperiode på 1 år. Option skal udnyttes senest 6 mdr. før det oprindelige lejemåls ophør.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på udvidelse af arbejdspladser. Der skal gives pris på en ovenpå liggende udvidelse af pavilloner.

Yderligere information kan findes i udbudsmaterialet.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Der henvises til udbudsmaterialet.

Tilbudsgiver skal udfylde og indsende en ESPD.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Den økonomiske aktør skal udfylde og aflevere ESPD'et som afleveringskrav nr. 1.

Den økonomiske aktør vil blive udelukket fra deltagelse i denne udbudsprocedure, såfremt de er omfattet af en eller flere af de i udbudslovens § 135-136 obligatoriske udelukkelsesgrunde og de i § 137 frivillige udelukkelsesgrunde. Der henvises i det hele til ESPD'et hvor den økonomiske aktør skal oplyse, hvorvidt de er udelukket fra deltagelse efter nogen af de nævnte grunde.

Erklæringer, som er givet på anden vis end via ESPD'et, tages ikke i betragtning.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Der henvises til udbudsmaterialet.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 175-357898
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 30/10/2017
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 30/10/2017
Tidspunkt: 10:01

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Udbuddet afholdes digitalt via internetportalen RIB (tidligere Byggeweb). Dette medfører, at afgivelse af tilbud og opfyldelse af udvælgelseskravene og tildelingskriteriern alene kan ske via RIB. Vejledning om adgang og support sker via »www.rib-software.dk« med ansøgers egen brugerprofil.

RIB udbudsnummer TN269225.

Har du allerede et RIB login:

1. Gå til internetadressen http://www.rib-software.dk og vælg »Login« og følg vejledningen.

2. Login ved at taste dine personlige brugerkoder.

3. I »Personligt område« vælg boksen »Søg efter udbud«.

4. Indtast RIB udbudsnummer TN269225 og tryk »Søg«.

5. Udbuddet »Stationsager 1, Karlslunde — Københavns Politi — offentligt udbud« fremkommer, vælg »OK«.

6. Åbn udbuddet ved at vælge »rib-software udbud« og udbudsnavn »Stationsager 1, Karlslunde — Københavns Politi — offentligt udbud« i oversigten.

7. Følg anvisning på skærm, som guider fra starttidspunkt og frem til færdig afgivelse af tilbud.

Mangler du et RIB login:

1. Gå til internetadressen http://www.rib-software.dk og vælg »Udbud« og følg vejledningen.

2. Vælg »Ny bruger« og følg vejledning.

Har du mistet dine personlige brugerkoder:

1. Gå til internetadressen http://www.rib-software.dk og vælg »Login«, og tryk »Glemt brugernavn/password?« og følg vejledning.

Support

Såfremt der er tekniske spørgsmål til afvikling af udbuddet i rib-software udbud, kan RIB support vederlagsfrit kontaktes på enten +45 35 245 250 eller support@rib-software.dk.

Tilbudsgiver skal være opmærksom på, at det er på tilbudsgivers eget ansvar, i god tid og indenfor afleveringsfristen at sikre sig adgang til udbudsportalen samt orientere sig om kravene for konditionsmæssig aflevering af tilbud.

Udbudsportal og aflevering:

Udbudsportalen består af udbuddets supplerende materiale, og et sæt afleveringskrav.

Afgives der tilbud som et konsortie, hvor dokumentation fra flere virksomheder skal indgå som en del af det fælles tilbud, er det nødvendigt i forhold til rib-software, at konsortiet udpeger en repræsentant, som oploader materiale/dokumenter for samtlige konsortiemedlemmer eller. lign..

Som tilbudsgiver er der i hele perioden personlig adgang til portalen, helt frem til fristen for aflevering, hvor portalen automatisk lukker for yderligere afleveringer. Såfremt ansøgning ikke er gennemført inden afleveringsfristen, betragtes afleveringen ikke som gennemført.

Den økonomiske aktør opfordres til kun at stille spørgsmål til udbudsmaterialet, hvis dette har direkte betydning for tilbudsafgivningen.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/10/2017

Send til en kollega

0.062