Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/75160198.aspx
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Delaftale 1, Nord
(16.01.2018)
Arkil A/S Asfalt
Søndergård Allé 4
6500 Vojens
Delaftale 2, Syd
(18.01.2018)
Arkil A/S Asfalt
Søndergård Allé 4
6500 Vojens
Varmblandet asfalt til Natur og Vej Service (NVS)
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Bautavej 1
Aarhus V
8210
Danmark
Kontaktperson: Martin Winther Bolet
Telefon: +45 41858984
E-mail: bmaw@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75160198.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Del II: Genstand
Varmblandet asfalt til Natur og Vej Service (NVS).
Udbuddet vedrører køb og afhentning af varmblandet asfalt til Aarhus Kommune, Natur og Vejservice (NVS).
NVS forestår selv udlægningen af asfalten.
Udbuddet er opdelt i 2 delområder/delaftaler:
Delområde/delaftale 1: Aarhus Nordligt område
Delområde/delaftale 2: Aarhus Sydligt område.
Delaftale 1, Nord
Delområde/delaftale 1: Nord (Aarhus Nordligt område)(se kort i bilag 3)
Afstanden fra afhentningsstedet til adressen (Lystrupvej 7 C, 8240 Risskov for delaftale 1, Nord) må ikke overstige 30 km (brofast, betalingsfri forbindelse).Afstanden beregnes som anført i udbudsbetingelsernes afsnit 7, Tildelingskriterium.
Aarhus Kommune/NVS kan forlænge aftalen i op til 24 måneder på uændrede vilkår. Meddelelse herom skal gives til Leverandøren senest 2 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Der er en option på modtagelse af opbrudt asfalt.
Delaftale 2, Syd
Delområde/delaftale 2: Syd (Aarhus Sydligt område)(se kort i bilag 3)
Afstanden fra afhentningsstedet til adressen (Ellemosevej 18, Slet, 8310 Tranbjerg for delaftale 2, Syd) må ikke overstige 30 km (brofast, betalingsfri forbindelse).Afstanden beregnes som anført i udbudsbetingelsernes afsnit 7, Tildelingskriterium.
Aarhus Kommune/NVS kan forlænge aftalen i op til 24 måneder på uændrede vilkår. Meddelelse herom skal gives til Leverandøren senest 2 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Der er en option på modtagelse af opbrudt asfalt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver bedes i ESPD angive nedenstående nøgletal for de seneste 2 afsluttede regnskabsår, afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed.
Aarhus Kommune/NVS accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som har en:
— Har en positiv egenkapital.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver i hvert af de senest 2 afsluttede regnskabsår har haft en positiv egenkapital.
Aarhus Kommune/NVS accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som:
— I ESPD angiver referencer for de betydeligste lignende leveringer inden for de seneste 2 år forud for tilbudsfristen. Der skal angives minimum 2 referencer og maksimalt 5 referencer.
— I ESPD bedes anført en beskrivelse af referencerne, herunder hvilke produkter/ydelser leverancen dækker, tidspunktet for udførelse af refe-rencerne, angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med telefonnummer og/eller mail-adresse samt vederlag (årlig kontraktsum) for referencen.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har mindst 2 sammenlignelige referencer.
Aftalen indeholder klausul om etik og socialt ansvar.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk