Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/73575110.aspx
Udbyder
Nyborg Kommune
Vindere
Valgt selskab
(03.03.2018)
Energi Fyn Erhverv A/S
Sanderumvej 16
5250 Odense SV
Drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i Nyborg Kommune 2018-2022
Nyborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
74094511
Torvet 1
Nyborg
5800
Danmark
Kontaktperson: Cecilie Lindegaard Hansen
Telefon: +45 63337728
E-mail: ceh@nyborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73575110.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.nyborg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73575110.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud på drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i Nyborg Kommune 2018-2022.
Nyborg Kommune ønsker at udbyde den daglige drift og vedligeholdelse af samtlige vejbelysningsanlæg i Nyborg Kommune, herunder beredskab, udbedring af fejl og mangler og udførelse af eftersyn og gruppeudskiftninger.
Udover vejbelysningsanlæg omfatter kontrakten ligeledes »ydre anlæg« på signalanlæg samt Torontoanlæg og Skoleblink i kommunen.
Udbudsmaterialet består af:
— -Udbudsbekendtgørelse
— -Udbudsdokument — prækvalifikation
— -Bilag A — Udbud på drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg i Nyborg Kommune 2018-2022 (Kravspecifikation)
— -Bilag B — Kontraktudkast
— -Bilag 1 — Arbejdsklausul
— -Bilag 2 — Tilbudsliste.
Aftale med den vindende tilbudsgiver skal indgås på baggrund af det vedlagte udkast til kontrakt (Bilag B).
Tryk her https://permalink.mercell.com/73575110.aspx
Kontrakten omfatter i hovedtræk:
1) Drift og vedligeholdelse
— -Vagtordning og beredskab
— -Daglig drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg,
— -Daglig drift og vedligeholdelse af ydre anlæg for signalanlæg
— -Daglig drift og vedligeholdelse af Torontoblink og Skoleblink
— -Afhjælpning af fejl og mangler på ovenstående anlæg
— -Eftersyn, udskiftning af lyskilder
— -Medvirke til ajourføring af dokumentation.
Kontrakten indeholder følgende hovedmængder:
— -ca. 8 500 stk. Drift og vedligeholdelse af vejbelysningsarmaturer mm. fordelt på ca. 150 stk. Vejbelysningsskabeca. 11 stk. Signalanlæg- heraf 2 dobbelt anlæg
— -ca. 6 stk. Torontoanlæg
— -ca. 3 stk. Skoleblink.
Arbejder igangsættes af kommunens driftsansvarlige, og afregnes efter udførelse.
Følgende øvrige arbejder udføres af andre entreprenører sideløbende med denne kontrakt:
— -Ledningsarbejder generelt
— -Drifts- og anlægsarbejder i øvrigt på kommunale veje.
Driftskontrakten udbydes i en 4-årig periode fra marts. 2018-feb. 2022, med mulighed for forlængelse i 2 gange 1 år.
2*1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk