Fakta om udbudet
Udbyder
Danish Defence Acquisition and Logistics Organizations
Rammeaftale vedrørende dokningsentreprise af Kongeskibet Dannebrog
Danish Defence Acquisition and Logistics Organizations
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
16-28-71-80
Lautrupbjerg 1-5
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: Naheeb Bawar
Telefon: +45 72814189
E-mail: fmi-id-sma10@mil.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmi.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.fmi.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende dokningsentreprise af Kongeskibet Dannebrog.
Rammeaftalen på dokningsentreprise af Kongeskibet Dannebrog omfatter årlige dokninger (primært i vinterhalvåret), hvor der skal foretages reparation og vedligeholdelse af Kongeskibet, herunder også uforudsete og ikke- planlagte istandsættelser, som FMI måtte beslutte at gennemføre gennem tillægsordre.
Flådestation Frederikshavn.
Rammeaftalen på dokningsentreprise af Kongeskibet Dannebrog omfatter årlige dokninger (primært i vinterhalvåret), hvor der skal foretages reparation og vedligeholdelse af Kongeskibet, herunder også uforudsete og ikke- planlagte istandsættelser, som FMI måtte beslutte at gennemføre gennem tillægsordre.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale vedrørende dokningsentreprise af Kongeskibet Dannebrog
26694027
Havnepladsen 16
Frederikshavn
9900
Danmark
Telefon: +45 96208500
E-mail: orskov@orskov.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse:www.orskov.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III ) skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk