Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/76343471.aspx
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
Valgt firma
(16.03.2018)
Fiber Backbone A/S
Skivevej 120
7500 Holstebro
Fiberforbindelser
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Hanne Hinge
Telefon: +45 99743530
E-mail: hanne.hinge@rksk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76343471.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76343471.aspx
Del II: Genstand
Fiberforbindelser.
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker med dette udbud at vælge leverandør af fiberforbindelser leveret som sort fiber til et privat lukket netværk imellem kommunens lokationer. Der udbydes en kontrakt med lang løbetid.
Udbuddet omfatter etablering af en fiber ring mellem Ringkøbing-Skjern Kommunes administrationscentre og fiberforbindelser til 2 datacentre, det ene med 2 alternativt fremførte fiberpar, samt fiberforbindelser til ca. 110 forskellige lokationer.
Tryk her https://permalink.mercell.com/76343471.aspx
Dette udbud omfatter leverance og efterfølgende vedligehold og support på fiberforbindelser leveret som sort fiber.
Leverancen skal ske på en måde, som er særdeles pålidelig og robust i forhold til den intensive brug og kommunens fuldstændige afhængighed af den leverede infrastruktur. Ringkøbing-Skjern Kommune stiller derfor store krav til reaktionstider og fejlafhjælpningstider ved brud og anden skade på den leverede fiber.
Leverancen er opdelt i 1) leveranceprojekt omfattende forbindelserne imellem kommunens nuværende lokationer, 2) fiberforbindelser til nye lokationer.
2 x 12 måneder.
Såfremt antallet af ansøgere, der er i besiddelse af de krævede kvalifikationer, overstiger det antal ansøgere, som Ordregiver agter at prækvalificere, vil Ordregiver prækvalificere de ansøgere, der primært dokumenterer de mest relevante erfaringer med levering af ydelser indenfor det udbudte ydelsesområde svarende til det udbudte.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk