Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/76838081.aspx
Udbyder
Helsingør Kommune
Opdateringer
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Start
I stedet for:
Dato: 12-02-2018
Læses:
Dato: 20-02-2018
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 12-02-2021
Læses:
Dato: 20-02-2021
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Start
I stedet for:
Dato: 12-02-2018
Læses:
Dato: 20-02-2018
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 12-02-2021
Læses:
Dato: 20-02-2021
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 03-01-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 12-01-2018
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 03-01-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 12-01-2018
Time: 12:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 12-01-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 26-01-2018
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 12-01-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 26-01-2018
Time: 12:00
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Start
I stedet for:
Dato: 20-02-2018
Læses:
Dato: 06-03-2018
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Start
I stedet for:
Dato: 20-02-2018
Læses:
Dato: 06-03-2018
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 20-02-2021
Læses:
Dato: 06-03-2021
II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 20-02-2021
Læses:
Dato: 06-03-2021
Indkøb af hårde hvidevarer
Helsingør Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64502018
Stengade 59
Helsingør
3000
Danmark
Kontaktperson: Helle Knudsen
Telefon: +45 49282252
E-mail: hkn11@helsingor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76838081.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.helsingorkommune.dk/
Helsingør
Danmark
E-mail: hkn11@helsingor.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.helsingor.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76838081.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud af hårde hvidevarer.
13 kommuner i Indkøbsfællesskab Nordsjælland samt Rudersdal Kommune er gået sammen om at udbyde hårde hvidevarer til henholdsvis husholdningsbrug og semiprofessionelt brug.
Udbuddet omfatter levering, montering og installation samt servicering og reparation af hårde hvidevarer til kommunernes institutioner, heriblandt plejehjem, skoler og vuggestuer mv. De deltagende kommuner har tilsammen flere hundrede institutioner.
Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler:
1. Hårde hvidevarer til husholdningsbrug, inklusiv små elektriske apparater som f.eks. brødristere og el-kedler.
2. Hårde hvidevarer, semiprofessionelle.
Tilbudsgiver kan afgive tilbud på delaftale 1, delaftale 2 eller begge delaftaler.
Husholdningsprodukter
13 kommuner i Indkøbsfællesskab Nordsjælland samt Rudersdal Kommune er gået sammen om at udbyde hårde hvidevarer til henholdsvis husholdningsbrug og semiprofessionelt brug.
Delaftale 1 omfatter levering, montering og installation samt servicering og reparation ad hårde hvidevarer til kommunernes institutioner, heriblandt plejehjem, skoler og vuggestuer.
Aftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Semiprofessionelle produkter
Delaftale 2 vedrører levering, montering og installation samt servicering og reparation af semiprofessionelle hårde hvidevarer til kommunens institutioner, heriblandt plejehjem, skoler mv.
Aftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk