Fakta om udbudet
Udbyder
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Vedligeholdelse af Kongeskibet DANNEBROG
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
16-28-71-80
Lautrupbjerg 1-5
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: Claes K. Jørgensen
Telefon: +45 72814009
E-mail: fmi-id-sla12@mil.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/55274e96-064c-455f-b770-9f8c3df49de7/homepage
Del II: Genstand
Vedligeholdelse af Kongeskibet DANNEBROG.
Vedligeholdelse af Kongeskibet DANNEBROG.
Flådestation Frederikshavn.
Levering af skibsudrustning, service, eftersyns-, reparations- og vedligeholdelsesarbejder. Leverandøren skal råde over faglært personale inden for områderne: Snedker, Tømrer, Elektriker, VVS, Maler, Isolatør, Gulvmontør, Gardinmontør og Møbelpolstrer. Der henvises derudover til det øvrigt udbudsmateriale på ETHICS.
Derudover gøres der opmærksom på at FMI vil afholde et besigtigelsesmød d. 14. august 2017 i kl. 10 ved bøje 1 i Københavns Havn med adgang fra Marinestation København. Formålet med informationsmødet er at afklare de forskellige procedurer for udbuddet, ligesom der vil være mulighed for at stille spørgsmål om udbudsmaterialets indhold. Der henvises til pkt 4.2 i udbudsbetingelserne for nærmere information om informationsmødet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Vedligeholdelse af Kongsskibet DANNEBROG.
80149212
Langerak 85
Frederikshavn
9900
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning.
(udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk