Fakta om udbudet
Udbyder
Køge Kommune
EU udbud af leje og vask af beklædning og linned
Køge Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Pia Blak
Telefon: +45 56672129
E-mail: pia.blak@koege.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193822
Del II: Genstand
EU udbud af leje og vask af beklædning og linned
Køge Kommune at udbyde leje og vask af hjemmeplejens, kantinens samt tandplejens arbejdsbeklædning. Ligeledes ønsker Køge Kommune at udbyde vask og leje af linnedpakker til Køge Vandrehjem. Herudover ønskes et elektronisk system, der gør det nemmere at styre, kontrollere og løbende tilpasse beholdningen af beklædningen i plejen.
Køge Kommune at udbyde leje og vask af hjemmeplejens, kantinens samt tandplejens arbejdsbeklædning. Ligeledes ønsker Køge Kommune at udbyde vask og leje af linnedpakker til Køge Vandrehjem. Herudover ønskes et elektronisk system, der gør det nemmere at styre, kontrollere og løbende tilpasse beholdningen af beklædningen i plejen.
2 x 12 måneder
”Køge kommune har vurderet, at den besparelse, kommunen kan få ved opdeling i delkontrakter, ikke udligner den besparelse kommunen sparer ved at holde det hele i en kontrakt såvel administrativt som økonomisk.”.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU udbud af leje og vask af beklædning og linned
27 33 95 06
Tobaksvejen 22
Søborg
2860
Danmark
Telefon: +45 39538757
E-mail: anb@berendsen.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse:http://www.berendsen.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
EU-udbud:
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet:
1) Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt;
2) Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
3) Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Har ordregiveren fulgt proceduren i håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i Klagenævnet inden30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 45
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:https://www.kfst.dk