Fakta om udbudet
Udbyder
Odense kommune
Udbud af vintermateriel (spredere) til Odense Kommune
Odense kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Sofie Lind Petersen
Telefon: +45 65512054
E-mail: solj@odense.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79487826.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udbud af vintermateriel (spredere) til Odense Kommune
Odense Kommune ønsker levering af 3 stk. kombispredere samt 3 stk. tørstofspredere seneste den 25. juni 2018.
Derudover ønskes option på indkøb af yderligere 5 stk. kombispredere og 3 stk. tørstofspredere.
Sprederne skal leveres på Vinterværkstedet i Odense Kommune. Der er behov for oplæring ifm. levering af sprederne. Omfanget af oplæring kan ses i udbudsbetingelserne.
Der kan tilkøbes 3 stk. kombispredere og/eller 5 stk. tørspredere.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af vintermateriel (spredere) til Odense Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk