Fakta om udbudet
Udbyder
Beredskabsstyrelsen
Offentligt udbud af 3 stk. Overføringspåhængsvogne til Beredskabsstyrelsen
Beredskabsstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
52990319
Datavej 16
Birkerød
3460
Danmark
Kontaktperson: Peter Hilliger Petersen
Telefon: +45 45906038
E-mail: phpe@brs.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77310564.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.beredskabsstyrelsen.dk/
Del II: Genstand
Offentligt udbud af 3 stk. Overføringspåhængsvogne til Beredskabsstyrelsen
Beredskabsstyrelsen skal anskaffe 3 påhængsvogne til overførsel og transport af kroghejsbetjente containere.
Overføringspåhængsvognene skal kunne transportere BRS traditionelle 5 og 6 meter containere. Overføringspåhængsvognene skal endvidere, med påmonteret BRS standard 6 m container, kunne anvendes som skolepåhængsvogne og opfylde reglerne for påhængsvogne til skolevognskørsel jf. Bekendtgørelse om kørekort, nr. 815 af 21.06.2017 bilag 5.
Overføringspåhængsvognene skal desuden kunne fremføre Beredskabsstyrelsens særlige 20” hospitalscontainer og tilgodese gode adgangsforhold til containeren mens denne er lastet på påhængsvognen.
Det er væsentligt at der i konstruktionen af påhængsvognene er fokus på en lav højde og dermed gode adgangsforhold til den lastede hospitalscontainer. Adgangen til containeren indebærer patienttransport samt adgang for behandlingspersonale.
Påhængsvognene skal primært anvendes i en kombination med en af BRS lastbiler med kroghejs som trækkende køretøj. Endvidere skal de anvendes sammen med BRS køreskolebiler.
Ydelse:
De 3 påhængsvogne ønskes tilbudt som 2 akslede overføringspåhængsvogne.
Tilbuddet skal indeholde en teknisk specifikation om mål og vægt samt funktion.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Offentligt udbud af 3 stk. Overføringspåhængsvogne til Beredskabsstyrelsen
Jyllandsvej 4
Brande
7330
Danmark
Telefon: +45 72116100
E-mail: brande@hessel.dk
Fax: +45 72116101
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk