23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 058-128088
Offentliggjort
23.03.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Beredskabsstyrelsen

Offentligt udbud af 3 stk. Overføringspåhængsvogne til Beredskabsstyrelsen


Beredskabsstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Beredskabsstyrelsen
52990319
Datavej 16
Birkerød
3460
Danmark
Kontaktperson: Peter Hilliger Petersen
Telefon: +45 45906038
E-mail: phpe@brs.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77310564.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.beredskabsstyrelsen.dk/

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Offentligt udbud af 3 stk. Overføringspåhængsvogne til Beredskabsstyrelsen

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34223300
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Beredskabsstyrelsen skal anskaffe 3 påhængsvogne til overførsel og transport af kroghejsbetjente containere.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 778 500.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34220000
34223000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Overføringspåhængsvognene skal kunne transportere BRS traditionelle 5 og 6 meter containere. Overføringspåhængsvognene skal endvidere, med påmonteret BRS standard 6 m container, kunne anvendes som skolepåhængsvogne og opfylde reglerne for påhængsvogne til skolevognskørsel jf. Bekendtgørelse om kørekort, nr. 815 af 21.06.2017 bilag 5.

Overføringspåhængsvognene skal desuden kunne fremføre Beredskabsstyrelsens særlige 20” hospitalscontainer og tilgodese gode adgangsforhold til containeren mens denne er lastet på påhængsvognen.

Det er væsentligt at der i konstruktionen af påhængsvognene er fokus på en lav højde og dermed gode adgangsforhold til den lastede hospitalscontainer. Adgangen til containeren indebærer patienttransport samt adgang for behandlingspersonale.

Påhængsvognene skal primært anvendes i en kombination med en af BRS lastbiler med kroghejs som trækkende køretøj. Endvidere skal de anvendes sammen med BRS køreskolebiler.

Ydelse:

De 3 påhængsvogne ønskes tilbudt som 2 akslede overføringspåhængsvogne.

Tilbuddet skal indeholde en teknisk specifikation om mål og vægt samt funktion.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 240-497754
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Offentligt udbud af 3 stk. Overføringspåhængsvogne til Beredskabsstyrelsen

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
22/03/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Ejner Hessel A/S
Jyllandsvej 4
Brande
7330
Danmark
Telefon: +45 72116100
E-mail: brande@hessel.dk
Fax: +45 72116101
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 778 500.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/03/2018

Send til en kollega

0.047