23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 078-173951
Offentliggjort
21.04.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Direktoratet for Kriminalforsorgen

Hårde hvidevarer, elektriske husholdningsartikler og semi-professionelle vaskerimaskiner


Direktoratet for Kriminalforsorgen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Direktoratet for Kriminalforsorgen
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Carsten Bod
Telefon: +45 72554371
E-mail: carsten.bod@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83850785.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorgen.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Hårde hvidevarer, elektriske husholdningsartikler og semi-professionelle vaskerimaskiner

Sagsnr.: 17-15-0105
II.1.2) Hoved-CPV-kode
39710000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Direktoratet for Kriminalforsorgen ønsker at indgå rammeaftaler om indkøb af hårde hvidevarer til husholdningsbrug, elektriske husholdningsartikler til køkken såvel som personlig pleje samt semi-professionelle vaskerimaskiner samt supplerende ydelser for hele Kriminalforsorgen i Danmark. Rammeaftalerne er eksklusive, således at ordregiver forpligter sig til at købe det af den enkelte rammeaftaler omfattede hos leverandøren. Leverandøren er ikke garanteret en minimumsomsætning.

Kriminalforsorgen agter at indgå 3 rammeaftaler med én leverandør hver. Delaftalerne angår hårde hvidevarer (delaftale nr. 1), elektriske husholdningsartikler (delaftale nr. 2) og semi-professionelle vaskerimaskiner (delaftale nr. 3). Tilbudsgiver kan afgive tilbud på 1, 2 eller alle 3 delaftaler, og tildeling sker separat for hver delaftale.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 - Hårde hvidevarer

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39700000
39710000
39711000
39711100
39711110
39711120
39711121
39711122
39711123
39711130
39711360
39711361
39711362
39711420
39713100
39713200
39713210
39713430
39714000
39714110
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver indkøber løbende hårde hvidevarer til husholdningsbrug. De specifikke apparater og kravene til dem fremgår af Udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 - Elektriske husholdningsapparater

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39700000
39710000
39711000
39711200
39711210
39711300
39711310
39711320
39711330
39711350
39712000
39712100
39712200
39712210
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver indkøber løbende elektriske husholdningsapparater til køkken og personlig pleje. De specifikke apparater og kravene til dem fremgår af udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delafltale 3 - Semi-professionelle vaskerimaskiner

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
42716000
42716100
42716120
42716200
51543400
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver indkøber løbende semi-professionelle vaskerimaskiner med serviceaftale, til opstilling i mindre fællesvaskerier. De specifikke apparater og kravene til dem fremgår af udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 074-163769
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale 1 - Hårde hvidevarer

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale 2 - Elektriske husholdningsapparater

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Delafltale 3 - Semi-professionelle vaskerimaskiner

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver har desværre kunnet konstatere, at der i udbudsmaterialet er enkelte uhensigtsmæssigheder vedrørende mindstekrav, der gør, at Ordregiver ser sig nødsaget til at aflyse udbuddet.

Et nyt udbud offentliggøres snarest muligt.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/04/2018

Send til en kollega

0.047