Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/86741242.aspx
Udbyder
Haderslev Kommune
Vindere
Valgt firma
(20.12.2018)
Ewii Teknik A/S
Kokbjerg 30
6000 Kolding
Drift og vedligehold samt renovering af vejbelysningsanlæg i Haderslev Kommune
Haderslev Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189757
Gåskærgade 26 -28
Haderslev
6100
Danmark
Kontaktperson: Majbritt Laurine Frødstrup
Telefon: +45 74340149
E-mail: mare@haderslev.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/86741242.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.haderslev.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/86741242.aspx
Del II: Genstand
Drift og vedligehold samt renovering af vejbelysningsanlæg i Haderslev Kommune
Drift og vedligeholdelse samt renovering af gadebelysning
Haderslev Kommune
Haderslev Kommune udbyder opgaven vedr. gadelys for 4 år (2019 -2022) med mulighed for forlængelse i 2 x 1 år.
Vejbelysningsanlægget består af ca. 14 000 lyspunkter.
Opgaven omfatter 2 dele hhv en drift og vedligeholdelsesdel og en renoveringsdel, bestående af udskiftning af ca. 1 680 armaturer til LED.
Der skrives en samlet kontrakt for begge ydelser og til samme entreprenør.
2x1år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal fremsende en referenceliste (skal indeholde oplysninger om kunde, omfang, kontraktsum og periode), som viser erfaring med 3 opgaver med samme kompleksitet, som beskrevet for dette udbud i SAB dokumentet og som er udført i Danmark inden for de seneste 5 år.
Tilbudsgiver skal vedlægge et organisationsdiagram, som viser tilbudsgivers samlede organisation, som vil blive involveret i opgavens løsning. Organisationens nøglepersoner skal oplyses med navne.
Organisationsdiagrammet skal vise, om der anvendes underentreprenører. Er underentreprenøren kendt ved tilbudsgivningen, oplyses navn på virksomheden og navne på deres nøglepersoner.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk