Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/88753533.aspx
Udbyder
Esbjerg Kommune
Vindere
Valgt leverandør
(21.11.2018)
GC Rieber Salt A/S
Vesthavnsvej 26
7000 Fredericia
Levering af vejsalt til Esbjerg Kommune
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189803
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Alice Knudsen
Telefon: +45 76161443
E-mail: alikn@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/88753533.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud på levering af vejsalt til Esbjerg Kommune
Udbuddet vedrører indkøb af havsalt til glatførebekæmpelse til Esbjerg Kommunes Entreprenør.
Aftalen vil være obligatorisk og dermed bindende for Esbjerg Kommunes Entreprenør.
Køb/bestilling af havsalt på den indgående rammeaftale foretages som udgangspunkt kun ét sted i kommunen til levering på følgende adresser:
— Esbjerg, Vibevej 8, 6705 Esbjerg Ø,
— Ribe, Ørstedsvej 63, 6760 Ribe,
— Bramming, Sdr. Ilstedsmarkvej 1, 6740 Bramming.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Tilbudsgivers samlede årsomsætning på levering af vejsalt til glatførebekæmpelse,
— Nøgletal for det seneste afsluttede regnskabsår i form af soliditetsgrad og egenkapital.
— Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har en samlet årlig omsætning på minimum 8 000 000 DKK. Krav til årsomsætning stilles, idet kontraktens rettidige og korrekte gennemførelse vurderes at være kritisk. Kontrakten udgør en forudsætning for færdsel på kommunale veje i vinterperioder, og hænger sammen med udførsel af effektiv glatførebekæmpelse,
— Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har en soliditetsgrad på minimum 20% og en positiv egenkapital.
Referencer på minimum 3 tilsvarende leverancer, inden for de seneste 3 år, hvor tilbudsgiver løbende har leveret havsalt til vinterbekæmpelse i samme omfang/volumen.
Referencerne bør indeholde: beskrivelse af leverancen, beløb, tidspunkt for udførelsen (dato) og modtager af leverancen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk