Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/90124287.aspx
Udbyder
SamAqua
Vindere
Valgt entreprenør
(06.11.2019)
Per Aarsleff A/S
Hasselager Allé 5
8260 Viby J
Foring af afløbsledninger
SamAqua
Udbudsbekendtgørelse
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Malene Loff Skræ
E-mail: mls@samaqua.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/90124287.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Foring af afløbsledninger
Bygherre ønsker at gennemføre udbud på rammeaftale på foring af afløbsledninger. Foringerne skal foretages på hoved- og stikledninger samt tilhørende renovering af brøndbunde inden for spildevandsforsyninger.
Bygherre ønsker at gennemføre udbud på rammeaftale på foring af afløbsledninger. Foringerne skal foretages på hoved- og stikledninger samt tilhørende renovering af brøndbunde inden for spildevandsforsyninger.
Rammeaftalens økonomiske volumen er på årsbasis og er oplyst på baggrund af historiske tal og skønnet behov. Det forventede årlige forbrug er således alene et estimat, som ikke er bindende for ordregiver:
— Vandcenter Syd A/S: 15 000 000 DKK årligt,
— Vand og Affald: 500 000 DKK årligt,
— Kerteminde Forsyning - Spildevand A/S: 200 000 DKK årligt,
— PROVAS: 3 500 000 DKK årligt,
— Nyborg Forsyning & Service A/S: 2 000 000 DKK årligt. For en nærmere mængde beskrivelse henvises der til tilbudslisten, som ligeledes afspejler det årlige behov, vurderet ud fra historiske mængder og forventede behovsanalyser. Det forventede årlige forbrug er således alene et estimat, som ikke er bindende for ordregiver.
Bygherre har taget udgangspunkt i DANVAS paradigme for foringer. Bilagene som er en del af DANVAS paradigme anvendes desuden i nærværende udbud og er uploaded i Mercell til tilbudsgivere, som separate bilag.
Kan forlænges 2 x 12 måneder.
Fremgår af materialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk