Fakta om udbudet
Udbyder
Skanderborg Kommune, Vej og Trafik
Drift og vedligeholdelse af vejbelysning og signalanlæg i Skanderborg Kommune
Skanderborg Kommune, Vej og Trafik
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Skanderborg Fælled 1
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Jesper Lützhøft Jensen
E-mail: Jesper.Lutzhoft.Jensen@skanderborg.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skanderborg.dk
Del II: Genstand
Drift og vedligeholdelse af vejbelysning og signalanlæg i Skanderborg Kommune
Kontrakten omfatter drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg og signalanlæg i Skanderborg Kommune fra den 1.4.2018 til den 31.3.2022. Kontrakten omfatter bl.a. vagtordning, beredskab, eftersyn og hovedeftersyn, afhjælpning af fejl og mangler samt administrative ydelser.
Skanderborg Kommune.
Kontrakten omfatter drift og vedligeholdelse af vejbelysningsanlæg og signalanlæg i Skanderborg Kommune fra den 1.4.2018 til den 31.3.2022. Kontrakten omfatter bl.a. vagtordning, beredskab, eftersyn og hovedeftersyn, afhjælpning af fejl og mangler samt administrative ydelser.
Der henvises til punkt II.2.7).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Drift og vedligeholdelse af vejbelysning og signalanlæg i Skanderborg Kommune
Agerskellet 7
Randers
8920
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del VI: Supplerende oplysninger
Det elektroniske ESPD-dokument tilgås ved upload af udbudsmaterialets .xml-fil, til denne webside: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome (Vejledning findes på: www.bedreudbud.dk) Det bemærkes, at referencer bedes afleveret særskilt, idet disse samtidig udgør endelig dokumentation, jf. Udbudslovens § 155, stk. 1, nr. 2.
Ad.1.I) Ann Robertsen er kontaktperson for udbuddet i tiden frem til 23.12.2017. Ann kan kontaktes på: ann.robertsen@skanderborg.dk
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: www.klfu.dk
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jakobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk