Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://tender.konnect.dk/invite/225
Udbyder
Aalborg Forsyning
Vindere
Valgt leverandør
(30.01.2019)
Stark A/S
Håndværkervej 5
9000 Aalborg
Rammeaftale vedrørende levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til Aalborg Kommune inkl. selskaber
Aalborg Forsyning
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
33164610
Stigsborg Brygge 5
Nørresundby
9400
Danmark
Kontaktperson: Mette Berg Hansen
Telefon: +45 25204573
E-mail: mette.berg@aalborgforsyning.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aalborgforsyning.dk
29189420
Boulevarden 13
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Mette Berg Hansen
E-mail: mette.berg@aalborgforsyning.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborg.dk
37189170
Stigsborg Brygge 5
Nørresundby
9400
Danmark
Kontaktperson: Mette Berg Hansen
E-mail: mette.berg@aalborgforsyning.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
32651747
Stigsborg Brygge 5
Nørresundby
9400
Danmark
Kontaktperson: Mette Berg Hansen
E-mail: mette.berg@aalborgforsyning.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
37189294
Nefovej 50
Vodskov
9310
Danmark
Kontaktperson: Mette Berg Hansen
E-mail: mette.berg@aalborgforsyning.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale vedrørende levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til Aalborg Kommune inkl. selskaber
Grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til Aalborg Kommune inkl. selskaber.
Aalborg.
Ordregiver har til hensigt at indgå en rammeaftale med én leverandør vedrørende grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til enheder, institutioner og forsyningsselskaber under Aalborg Kommune. Her er tale om en 2-årig rammeaftale, men mulighed for forlængelse på uændrede rammeaftalevilkår i 2 gange 12 måneder (option for Ordregiver).
2 gange 12 måneder.
Rammeaftalen kan forlænges på uændrede rammeaftalevilkår i 2 gange 12 måneder (option for Ordregiver).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysninger om tilbudsgivers samlede årsomsætning i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgivers samlede omsætning i de seneste 3 afsluttede regnskabsår har været minimum 3 000 000 DKK årligt.
Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige aftaler med levering af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til en større gruppe brugere, der er udført i løbet af de sidste 3 kalenderår (2016, 2017 og 2018), med angivelse af opgavens økonomiske omfang, tidsperiode, antal brugere, kundenavn samt kontaktperson og kontaktdetaljer hos samme.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har erfaringer fra mindst 2 lignende aftaler i løbet af de seneste 3 kalenderår (2016, 2017 og 2018), uden væsentlige reklamationer gående på kvalitet og overholdelse af leveringsfrister. Med lignende aftale menes aftaler med et bredt sortiment af grov arbejdsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til en gruppe brugere på over 50 stk. Aalborg Forsyning forbeholder sig retten til at kontakte den/de anførte referencer.
I henhold til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Aalborg
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på klfu.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk