Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=224408&B=HOFOR
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=224408&B=HOFOR
Udbyder
Hofor A/S
Vindere
Valgt leverandør
(12.03.2019)
Reci Aps
Aveøreholmen 68
2650 Hvidovre
Pladevarmevekslere og varmtvandsbeholdere – genudbud 2019
Hofor A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
10073022
Ørestads Boulevard 35
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Line Kolle
Telefon: +45 27954398
E-mail: likr@hofor.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Pladevarmevekslere og varmtvandsbeholdere – genudbud 2019
I forbindelse med at dampforsyningen skal udfases i København, udfører HOFOR løbende konverteringer af vores kunders fjernvarmeanlæg fra damp til fjernvarmevand.
I forbindelse med at dampforsyningen skal udfases i København, udfører HOFOR løbende konverteringer af vores kunders fjernvarmeanlæg fra damp til fjernvarmevand.
2 x 12 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
HOFOR lægger i udvælgelsen af ansøgere vægt på, at ansøger har den tilstrækkelige økonomiske og finansielle kapacitet til at løfte aftalen. Ansøger skal mindst opfylde følgende:
— gennemsnitlige soliditetsgrad for de seneste 3 disponible regnskabsår udgør mindst 15%,
— gennemsnitlig overskudsgrad for de seneste 3 disponible regnskabsår er positiv.
Hvis ansøger ikke har været etableret i 3 år, skal der oplyses nøgletal for den tid ansøger har været etableret. Mindstekrav vil da kun gælde for den tid, ansøger har været etableret.
Ansøger skal som minimum påvise levering af 3 forskellige størrelser opsvejste vvb på 3 forskellige steder (adresser) i hhv. størrelserne 100-1 000 L, 1 001-2 000 L og >2 001 L, inden for de sidste 4 år. Det skal være udskiftning af eksisterende vvb (ikke nybyg f.eks.). Mindst én af beholderne skal være lodret opsvejst på indbygningsstedet.
For hver referencekategori ovenfor, bør tilbudsgiver angive følgende i referencelisten:
I. Angivelse af hvilke(n) kategori(er) referencen vedrører.
II. Navn på Ordregiver.
Ansøger skal have et kvalitetsledelsessystem baseret på DS/EN ISO 9001:2015 eller tilsvarende.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagensindbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk