23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 224-513507
Offentliggjort
21.11.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Syd Energi Service A/S

Tilbudsfase 1: Udbud af Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV og Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV


Syd Energi Service A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Syd Energi Service A/S
20705833
Edison Park 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Kontaktperson: Jesper Fruerlund
E-mail: jesf@se.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84041507.aspx

Internetadresse for køberprofilen: https://www.se.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.6) Hovedaktivitet
Elektricitet

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Tilbudsfase 1: Udbud af Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV og Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV

II.1.2) Hoved-CPV-kode
31682300
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Tilbudsfase 1: Er opdelt i 2 aftaler, se de enkelte aftaler for dokumentation.

- Aftale 1: Udbud af Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV,

- Aftale 2: Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV og Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV

Delkontraktnr.: Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5kV
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31682300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV.

II.2.5) Tildelingskriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 50
Omkostningskriterium - Navn: Teknik / Vægtning: 35
Omkostningskriterium - Navn: Aftale betingelser / Vægtning: 15
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Komplette Sekundære stationer 0,4/12-17,5 kV og Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV

Delkontraktnr.: Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5kV
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31682300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Løse Mellemspændingsanlæg 12/17,5 kV.

II.2.5) Tildelingskriterier
Omkostningskriterium - Navn: Aftale betingelser / Vægtning: 15
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 60
Omkostningskriterium - Navn: Teknik / Vægtning: 25
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 073-162841
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Tilbudsfase 1: Aftale 1 Komplette sekundære anlæg

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
19/10/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Holtab Denmark
Haderslevvej 36
Kolding
6000
Danmark
Telefon: +45 30702839
E-mail: ebbe.klarskov@holtab.dk
NUTS-kode: DK032
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Tilbudsfase 1: Aftale 2 Løse Mellemspændingsanlæg

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/10/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Schneider Electric Danmark A/S
Industriparken 32
Ballerup
2750
Danmark
Telefon: +45 44207000
E-mail: info@dk.schneider-electric.com
Fax: +45 44685255
NUTS-kode: DK032
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/11/2018

Send til en kollega

0.047