Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=226881&B=GREVE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=226881&B=GREVE
Udbyder
Greve Kommune
Vindere
Valgt firma
(07.01.2020)
Citelum Denmark A/S
Jernholmen 43-47
2650 Hvidovre
Drift af vejbelysning i Greve Kommune
Greve Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
44023911
Rådhusholmen 10
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Johnny Stahl Hansen
Telefon: +45 43979504
E-mail: jsh@greve.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Udbud af drift af vejbelysning i Greve Kommune
Greve Kommune ønsker at genudbyde drift og vedligeholdelse af Kommunens belysningsanlæg. Det drejer sig om kommunale veje, private fællesveje og 14 boligforeninger. I alt ca. 16 800 lyspunkter, hvoraf ca. 7 000 er LED armaturer. I løbet af kontraktperioden forventes det at moderniseringen af de manglende armaturer til LED vil fortsætte.
Greve Kommune.
Greve Kommune ønsker at genudbyde drift og vedligeholdelse af Kommunens belysningsanlæg. Det drejer sig om kommunale veje, private fællesveje og 14 boligforeninger. I alt ca. 16 800 lyspunkter, hvoraf ca. 7 000 er LED armaturer. I løbet af kontraktperioden forventes det at moderniseringen af de manglende armaturer til LED vil fortsætte.
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Tilbudsgiver skal være særligt opmærksom på, at Kommunens bestemmelser om Sociale og etiske hensyn gælder for udførelsen af disse opgaver. Bestemmelserne fremgår af bilag 5.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal være autoriseret i henhold til Elinstallatørloven.
1) Skal have en omsætning relateret til drift og vedligehold af vejbelysning for de 3 seneste regnskabsår på minimum 3 000 000 DKK årligt;
2) Skal have en soliditetsgrad i % (egenkapital/aktiver) på minimum 20% i det seneste regnskabsår;
3) Skal være i stand til at få stillet en anfordringsgaranti på 1 000 000 DKK fra pengeinstitut, forsikringsselskab, kautionsselskab eller lignende;
4) Skal have en gyldig produkt- og erhvervsansvarsforsikring, som har en dækningssum på minimum 5 000 000 DKK.
1) Skal have en omsætning relateret til drift og vedligehold af vejbelysning for de 3 seneste regnskabsår på minimum 3 000 000 DKK årligt;
2) Skal have en soliditetsgrad i % (egenkapital/aktiver) på minimum 20% i det seneste regnskabsår;
3) Skal være i stand til at få stillet en anfordringsgaranti på 1 000 000 DKK fra pengeinstitut, forsikringsselskab, kautionsselskab eller lignende;
4) Skal have en gyldig produkt- og erhvervsansvarsforsikring, som har en dækningssum på minimum 5 000 000 DKK.
5) Tilbudsgiver skal som et minimum have varetaget drift og vedligeholdelse af belysningsanlæg i 4 kommuner som hoved kontraktholder med kommunen (ikke underleverandør), siden 2013. De 4 opgaver skal være på drift og vedligehold af mindst 3 000 armaturer i 3 år eller mere;
6) Tilbudsgiver skal som minimum have én projektleder/arbejdsleder (som tilbudsgiver forventer skal udføre opgaven), med følgende kompetencer:
- Være elinstallatør / El ingeniør,
- Minimum 5 års erfaring,
- Have gennemført kurset "Vejen som arbejdsplads, Trin II".
7) Tilbudsgiver skal have et kvalitetsledelsessystem KLS, der efterlever retningslinjerne for ISO 9001.
5) Tilbudsgiver skal som et minimum have varetaget drift og vedligeholdelse af belysningsanlæg i 4 kommuner som hoved kontraktholder med kommunen (ikke underleverandør), siden 2013. De 4 opgaver skal være på drift og vedligehold af mindst 3 000 armaturer i 3 år eller mere;
6) Tilbudsgiver skal som minimum have én projektleder/arbejdsleder (som tilbudsgiver forventer skal udføre opgaven), med følgende kompetencer:
- Være elinstallatør / El ingeniør,
- Minimum 5 års erfaring,
- Have gennemført kurset "Vejen som arbejdsplads, Trin II".
7) Tilbudsgiver skal have et kvalitetsledelsessystem KLS, der efterlever retningslinjerne for ISO 9001.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk