Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=226757&B=DRI
Spørgsmål
Addresse
Damgaard Rådgivende Ingeniører
Algade 43
4000 Roskilde
Kontaktperson: Ida Bach Sørensen
Telefon: +45 46320470
E-mail: ibs@damgaard-ri.dk
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=226757&B=DRI
Udbyder
VEKS
Vindere
Valgt hovedentreprenør
(21.03.2019)
Brøndum A/S
Kanalholmen 1
2650 Hvidovre
Tekniske Installationer, VEKS omlægning af ledninger, Linda
VEKS
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
69330428
Roskildevej 175
Albertslund
2620
Danmark
Kontaktperson: Lars Borgvardt Strøbech
Telefon: +45 43660366
E-mail: lsh@veks.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.veks.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.veks.dk
33748922
Algade 43
Roskilde
4000
Danmark
Kontaktperson: Ida Bach Sørensen
Telefon: +45 46320470
E-mail: ibs@damgaard-ri.dk
NUTS-kode: DK021
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.damgaard-ri.dk
Del II: Genstand
Tekniske Installationer, VEKS omlægning af ledninger, Linda
Udbuddet vedrører etableringen af et afgreningsværk i forbindelse med omlægning af fjernvarmetransmissionsledninger for VEKS, ved City 2 i Høje Taastrup Kommune. Arbejdet udbydes som en hovedentreprise og der indgås én kontrakt. Rør- og komponentleverancen indgår i hovedentreprisen. Arbejdet omfatter etablering af afgreningsværk af ca. 15 meter DN600 med 2 afgreninger af DN250 og DN100. Arbejderne omfatter, udover aktiviteter på selve arbejdsstedet, ligeledes også etablering af ventilationsanlæg. Arbejderne er detaljeret beskrevet i nærværende udbudsbetingelser med tilhørende bilag.
Høje Taastrup.
Udbuddet vedrører etableringen af et afgreningsværk i forbindelse med omlægning af fjernvarmetransmissionsledninger for VEKS, ved City 2 i Høje Taastrup Kommune. Arbejdet udbydes som en hovedentreprise og der indgås én kontrakt. Rør- og komponentleverancen indgår i hovedentreprisen. Arbejdet omfatter etablering af afgreningsværk af ca. 15 meter DN600 med 2 afgreninger af DN250 og DN100. Arbejderne omfatter, udover aktiviteter på selve arbejdsstedet, ligeledes også etablering af ventilationsanlæg. Arbejderne er detaljeret beskrevet i nærværende udbudsbetingelser med tilhørende bilag.
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Der kræves sikkerhedsstillelse og garantier i henhold til udbudsbetingelser.
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der henvises til udbudsbetingelser, for uddybelse af ovenstående.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk