23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 239-545896
Offentliggjort
12.12.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Beredskabsstyrelsen

EU udbud af Containere


Beredskabsstyrelsen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Beredskabsstyrelsen
52990319
Datavej 16
Birkerød
3460
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Bjerrregaard Jensen
Telefon: +45 45906403
E-mail: brs-mbjj@brs.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/90565391.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.beredskabsstyrelsen.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU udbud af Containere

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34221000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Beredskabsstyrelsen udbyder rammeaftale på levering af containere opbygget over rammen givet i den svenske standard SS 3021, 5. udgave "Vägfordon - Rullflaksramar - Mått" af 7.7.2014 for det samlede danske redningsberedskab. Udbudsbetingelserne angiver de nærmere vilkår og retningslinjer herfor.

Rammeaftalen er ikke eksklusiv og indeholder ikke vilkår om årligt minimumsaftag for beredskabsstyrelsen eller aftalens rekvirenter. Baseret på de seneste års forbrug på containere, skønner ordregiver at rammeaftalens værdi over de næste 4 år vil være ca. 3-6 000 000 DKK. Estimatet er bedste bud, og er på ingen måder forpligtende for Beredskabsstyrelsen, ligesom der ikke er et forpligtende minimumsaftag.

Rammeaftalen er 2-årig og træder i kraft ved underskrivelsen. Beredskabsstyrelsen har option på at kunne forlænge rammeaftalen i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34220000
44613000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Beredskabsstyrelsen udbyder rammeaftale på levering af containere opbygget over rammen givet i den svenske standard SS 3021, 5. udgave "Vägfordon - Rullflaksramar - Mått" af 7.7.2014 for det samlede danske redningsberedskab. Udbudsbetingelserne angiver de nærmere vilkår og retningslinjer herfor.

Rammeaftalen er ikke eksklusiv og indeholder ikke vilkår om årligt minimumsaftag for beredskabsstyrelsen eller aftalens rekvirenter. Baseret på de seneste års forbrug på containere, skønner ordregiver at rammeaftalens værdi over de næste 4 år vil være ca. 3-6 000 000 DKK. Estimatet er bedste bud, og er på ingen måder forpligtende for Beredskabsstyrelsen, ligesom der ikke er et forpligtende minimumsaftag.

Rammeaftalen er 2-årig og træder i kraft ved underskrivelsen. Beredskabsstyrelsen har option på at kunne forlænge rammeaftalen i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.

Beredskabsstyrelsen og alle andre myndigheder under Forsvarsministeriet kan rekvirere på rammeaftalen. De Kommunale Brand- og Redningsberedskaber, der positivt har bekræftet over for Beredskabsstyrelsen, at de ønsker at være rekvirenter på rammeaftaler udbudt af Beredskabsstyrelsen, er oprindelige parter i rammeaftalen og kan rekvirere på denne rammeaftale. De Kommunale Brand- og Redningsberedskaber, der har bekræftet, at de ønsker at være rekvirenter, er nævnt i udbudsbekendgørelsens del VI. 3 og vedlagt i bilag 3. Rekvirenter vil selvstændig skulle afgive ordre på aftalen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20 %
Pris - Vægtning: 80 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Beredskabsstyrelsen har option på at kunne forlænge rammeaftalen i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 165-376410
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

EU udbud af Containere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
10/12/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
DC Container A/S
Roskildevej 24
Havdrup
4622
Danmark
Telefon: +45 46186701
E-mail: dc-container@image.dk
Fax: +45 46186751
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 3 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

- Beredskab & Sikkerhed (Randers, Favrskov og Djursland),

- Beredskab Fyn,

- Beredskab Øst,

- Bornholms Brandvæsen,

- Brand & Redning MidtVest,

- Brand & Redning Sønderjylland,

- Frederiksborg Brand og Redning,

- Helsingør Beredskab,

- Hovedstadens Beredskab,

- Lolland-Falster Brandvæsen,

- Midt- og Sydsjællands Brand & Redning,

- Midtjysk Brand & Redning,

- Nordjyllands Beredskab,

- Nordsjællands Brandvæsen,

- Nordvestjyllands Brandvæsen,

- Slagelse Brand og Redning,

- Sydvestjysk Brandvæsen,

- Sydøstjyllands Brandvæsen,

- Sønderborg Brand & Redning,

- Trekantområdets Brandvæsen,

- Tårnby Brandvæsen,

- Vestsjællands Brandvæsen,

- Østjyllands Brandvæsen,

- Østsjællands Beredskab.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/12/2018

Send til en kollega

0.062