23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 240-548819
Offentliggjort
13.12.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Randers Kommune

Anlæg til forbehandling af kildesorteret organisk dagrenovation


Randers Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Randers Kommune
29189668
Laksetorvet
Randers
8900
Danmark
Kontaktperson: Emil Larsen
Telefon: +45 89151198
E-mail: emil.larsen@randers.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8baa82af-5af5-46d7-97f6-a69cbcf8a631/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Anlæg til forbehandling af kildesorteret organisk dagrenovation

II.1.2) Hoved-CPV-kode
45222100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver har besluttet at etablere et anlæg til forbehandling af kildesorteret organisk dagrenovation fra husholdninger og institutioner placeret på den eksisterende affaldsterminal med adressen Randers Affaldsterminal, Romalt Boulevard 64, 8960 Randers SØ.

Leverancen leveres som en "komplet funktionel enhed", hvor leverandøren har det fulde funktionsansvar for den samlede leverance under hensyn til de specificerede grænseflader.

Nærværende udbud omfatter således følgende leverancer:

Projektering, levering, montering, idriftsættelse, afprøvning og dokumentation af den samlede leverance til et anlæg til forbehandling af kildesorteret dagrenovation med de egenskaber, som følger af det samlede udbudsmateriale.

Ordregiver har foruden ovenstående, valgt at udbyde følgende optioner:

— 6-års servicekontrakt på eftersyn, vedligehold og reparation,

— Reserve- og sliddele,

— Forøget % tørstofindhold i pulp,

— SMS-alarm ved driftsfejl.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver har besluttet at etablere et anlæg til forbehandling af kildesorteret organisk dagrenovation fra husholdninger og institutioner placeret på den eksisterende affaldsterminal med adressen Randers Affaldsterminal, Romalt Boulevard 64, 8960 Randers SØ.

Leverancen leveres som en "komplet funktionel enhed", hvor leverandøren har det fulde funktionsansvar for den samlede leverance under hensyn til de specificerede grænseflader.

Nærværende udbud omfatter således følgende leverancer:

Projektering, levering, montering, idriftsættelse, afprøvning og dokumentation af den samlede leverance til et anlæg til forbehandling af kildesorteret dagrenovation med de egenskaber, som følger af det samlede udbudsmateriale.

Ordregiver har foruden ovenstående, valgt at udbyde følgende optioner:

— 6-års servicekontrakt på eftersyn, vedligehold og reparation,

— Reserve- og sliddele,

— Forøget % tørstofindhold i pulp,

— SMS-alarm ved driftsfejl.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Anlæggets indretning / Vægtning: 26 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetssikringsplan / Vægtning: 14 %
Omkostningskriterium - Navn: Tilbudspris for en samlet løsning / Vægtning: 42 %
Omkostningskriterium - Navn: Forventede driftsomkostninger over 10 år / Vægtning: 9 %
Omkostningskriterium - Navn: Option på 6 års servicekontrakt / Vægtning: 4,2 %
Omkostningskriterium - Navn: Option på forøgelse af tørstofindhold i pulp / Vægtning: 1,8 %
Omkostningskriterium - Navn: Option på SMS-alarm ved driftsfejl / Vægtning: 0,6 %
Omkostningskriterium - Navn: Option på reserve- og sliddele / Vægtning: 2,4 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har valgt at udbyde følgende optioner:

— 6-årig servicekontrakt på eftersyn, vedligehold og reparation,

— Reserve- og sliddele,

— Tørstofindhold %,

— SMS-alarm ved driftsfejl.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 154-353561
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver har valgt at annullere (aflyse) udbuddet under hensyntagen til budgetoverskridelse af modtaget tilbud samt at uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet medfører, at det ikke kan danne grundlag for tilfredsstillende tilbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/12/2018

Send til en kollega

0.063