23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 241-550939
Offentliggjort
14.12.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Ringsted Kommune

Fremtidig drift, vedligehold og eventuel modernisering af vejbelysningsanlægget i Ringsted Kommune


Ringsted Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Ringsted Kommune
18957981
Sct. Bendtsgade 1
Ringsted
4100
Danmark
Kontaktperson: Johannes Baad Michelsen
Telefon: +45 20537288
E-mail: jbm@elmann.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ringsted.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Fremtidig drift, vedligehold og eventuel modernisering af vejbelysningsanlægget i Ringsted Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
50232110
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

På vegne af Ringsted Kommune, indbydes aktører hermed til at deltage i et udbud i konkurrencepræget dialog om den fremtidige vejbelysning i Ringsted Kommune. På nuværende tidspunkt driftes vejbelysningsanlægget i Ringsted Kommune af SEAS-NVE. Ringsted Kommune har overtaget ejerskabet over anlægget pr. 1.1.2018, og overtager ansvaret for drift og vedligehold pr. 1.1.2019. Formålet med den konkurrenceprægede dialog er således at identificere den fremtidige leverandør af drift, vedligehold og eventuelt modernisering af kommunens vejbelysningsanlæg, ved udnyttelse af en option på dette. Den konkurrenceprægede dialog vil kunne omhandle en bred vifte af løsninger. Dialogen vil i sidste ende føre til en kontrakt, hvis indhold nærmere defineres ved dialogen med de prækvalificerede tilbudsgivere.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 7 019 322.51 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
50232000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Det fysiske udelysanlæg er geografisk placeret i Ringsted Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ringsted Kommune ønsker gennem en konkurrencepræget dialog, at identificere den mest hensigtsmæssige model for drift, vedligehold og eventuel modernisering af kommunens vejbelysningsanlæg fastlagt som en option, fremadrettet. Kommunen har overtaget ejerskabet over anlægget pr. 1.1.2018, og den nuværende driftsaftale med SEAS-NVE er opsagt til udløb 31.12.2018. Kommunen overtager derfor ansvaret for driften pr. 1.1.2019.

I lyset af dette, vil kommunen gerne i samarbejde med markedet, finde den mest hensigtsmæssige model for den fremtidige drift og vedligehold, samt eventuel modernisering af vejbelysningsanlægget. Den konkurrenceprægede dialog vil derfor kunne omhandle en bred vifte af løsninger, og kontraktens endelige genstand vil blive defineret som følge af det under dialogen fremkomne.

Ringsted Kommune koordinerer og forestår i samarbejde med kommunens rådgivere, udbudsprocessen som Ordregiver. Det er Ordregivers ambition, at en bredde af markedsaktører, inklusiv lokale små- og mellemstore virksomheder, skal have mulighed for at deltage i dialogen, med henblik på at identificere den bedste løsning fremadrettet. Dette afspejles også i vilkårene for prækvalifikation, der giver en flerhed af aktører mulighed for anmode om deltagelse.

Se nærmere i udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Design / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Samarbejdsorganisation / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Innovation / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten indeholder option på 2 x 24 måneders forlængelse.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Da der er tale om en konkurrencepræget dialog, vil de(n) endelige løsning(er) være genstand for dialogen, frem mod færdiggørelse af det endelige udbudsmateriale, efter dialogens afslutning.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Konkurrencepræget dialog
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 052-115455
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Fremtidig drift, vedligehold og eventuel modernisering af vejbelysningsanlægget i Ringsted Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
07/12/2018
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Verdo Teknik A/S
25481992
Agerskellet 7
Randers
8920
Danmark
NUTS-kode: DK042

Internetadresse: www.verdo.dk

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 7 019 322.51 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet, inklusiv udkast til kontrakt, skal opfattes som oplæg til dialog og vil således være genstand for tilpasninger under dialogen frem mod et endeligt udbudsmateriale, der vil ligge til grund for tilbudsgivernes endelige tilbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud
Nævnenes hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

1) Klager over ikke at være blevet prækvalificeret, skal indleveres senest 20 kalenderdage fra den dag, hvor meddelelse om prækvalifikation er modtaget;

2) Klager over endelig kontrakttildeling, skal indleveres senest 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af kontrakttildelingsbekendtgørelsen i supplement til EU-tidende.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/12/2018

Send til en kollega

0.063