23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 001-001292
Offentliggjort
02.01.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Syd Energi Service A/S

Annullering af kabelskabe (2016)


Syd Energi Service A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Syd Energi Service A/S
20705833
Edison Park 1
Esbjerg N
6715
Danmark
Kontaktperson: Jesper Fruerlund
E-mail: jesf@se.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/97390206.aspx

Internetadresse for køberprofilen: https://www.se.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.6) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: El-forsyningsvirksomhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Annullering af kabelskabe (2016)

II.1.2) Hoved-CPV-kode
65310000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Annullerings meddelelse af kabelskabsudbud fra 2016. (til information).

Leverandøren skal leverer kabelskabe til etablering af ny anlæg, samt udskiftning af eksisterende kabelskabe. Hovedparten er komplette kabelskabe, derfor ligges vægt på arbejdsmiljøet.

- Delaftale I indeholder 80% af den estimerede kabelskabs mængde,

- Delaftale II indeholder 20% af den estimerede kabelskabs mængde.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
65310000
31000000
31340000
31682300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverandøren skal leverer kabelskabe til etablering af ny anlæg, samt udskiftning af eksisterende kabelskabe. Hovedparten er komplette kabelskabe, derfor ligges vægt på arbejdsmiljøet.

- Delaftale I indeholder 80% af den estimerede kabelskabs mængde,

- Delaftale II indeholder 20% af den estimerede kabelskabs mængde.

II.2.5) Tildelingskriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 70 %
Omkostningskriterium - Navn: Teknisk krav / Vægtning: 10 %
Omkostningskriterium - Navn: Levering / Vægtning: 20 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af aftalen: 2 x 1 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
65310000
31682300
31000000
31340000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverandøren skal leverer kabelskabe til etablering af ny anlæg, samt udskiftning af eksisterende kabelskabe. Hovedparten er komplette kabelskabe, derfor ligges vægt på arbejdsmiljøet.

- Delaftale I indeholder 80% af den estimerede kabelskabs mængde,

- Delaftale II indeholder 20% af den estimerede kabelskabs mængde.

II.2.5) Tildelingskriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 60 %
Omkostningskriterium - Navn: Teknisk krav / Vægtning: 15 %
Omkostningskriterium - Navn: Levering / Vægtning: 20 %
Omkostningskriterium - Navn: Arbejdsmiljø / Vægtning: 5 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 x 1 år

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 196-353839
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/12/2018

Send til en kollega

0.047