Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/97855535.aspx
Udbyder
Techcollege m.fl.
Vindere
1E - Techcollege
(27.03.2019)
XL-BYG Brejnholt Randers A/S
Ørneborgvej 46
8960 Randers SØ
1H - Den jydske Haandværkerskole
(27.03.2019)
XL-BYG Brejnholt Randers A/S
Ørneborgvej 46
8960 Randers SØ
Opdateringer
Leverancerne til Mercantec og Aarhus Tech er annulleret.
Indkøb af bygge- og konstruktionsmaterialer
Techcollege m.fl.
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Øster Uttrup Vej 1
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Henrik Holtse
Telefon: +45 31386602
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/97855535.aspx
Øster Uttrup Vej 1
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.techcollege.dk
H.C. Andersens Vej 9
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mercantec.dk
Halmstadgade 6
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aarhustech.dk
Ellemosevej 25
Hadsten
8470
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.djhhadsten.dk
Del II: Genstand
Indkøb af bygge- og konstruktionsmaterialer
De deltagende skoler indkøber bygge- og konstruktionsmaterialer til brug for undervisning.
Følgende 4 skoler deltager i udbuddet:
1) Mercantec;
2) Techcollege;
3) Aarhus Tech;
4) Den jydske Haandværkerskole.
Hver enkelt skole indgår selvstændig rammeaftale, og optræder som selvstændig juridisk enhed i kontraktperioden.
1B - Mercantec
Indkøb af bygge- og konstruktionsmaterialer.
Ordregiver har option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Ordregiver har option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
1E - Techcollege
Indkøb af bygge- og konstruktionsmaterialer.
Ordregiver har option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Ordregiver har option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
1G - Aarhus Tech
Indkøb af bygge- og konstruktionsmaterialer.
Ordregiver har option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Ordregiver har option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
1H -Den jydske Haandværkerskole
Indkøb af bygge- og konstruktionsmaterialer.
Ordregiver har option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Ordregiver har option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers generelle egnethed til at udføre den udbudte kontrakt vurderes på baggrund af oplysninger om de obligatoriske udelukkelsesgrunde.
Tilbudsgiver skal udfylde de markerede felter i følgende hovedafsnit i ESPD:
- Del II.A (oplysninger om den økonomiske aktør),
- Del II.B (oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter),
- Del II.C (oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet),
- Del II.D (oplysninger om underleverandører, hvis kapacitet den økonomiske aktør ikke baserer sig på),
- Del III.A (straffedomme),
- Del III.B (betaling af skatter, afgifter og bidrag),
- Del III.C (insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk