Fakta om udbudet
Udbyder
Kriminalforsorgen
Rammeaftaler vedrørende metaldetektorkarme, transportable mobiltelefondetektorer og håndholdte metaldetektorer
Kriminalforsorgen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Marianne Trojhan Kølle
Telefon: +45 72554200
E-mail: mariannetrojhan.kolle@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/89813007.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorgen.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftaler vedrørende metaldetektorkarme, transportable mobiltelefondetektorer og håndholdte metaldetektorer
Kriminalforsorgen ønsker at indgå rammeaftaler om levering af metaldetektorkarme (delaftale nr. 1), transportable mobiltelefondetektorer (delaftale nr. 2) og håndholdte metaldetektorer (delaftale nr. 3). Tilbudsgiver kan afgive tilbud på 1, 2 eller alle 3 delaftaler. Tildeling sker separat for hver delaftale.
Rammeaftalerne er eksklusive. Alle 3 rammeaftaler indeholder bestemmelser om initialleverancer, der skal leveres inden for 3 måneder efter rammeaftalernes underskrift. Delaftale nr. 1 indeholder bestemmelser om telefonsupport, service samt årlige servicetjek. Delaftale nr. 2 indeholder bestemmelser om telefonsupport.
Kravene til detektorerne er beskrevet i udkastet til bilag 2 kravspecifikation for hver delaftale, mens rammeaftalevilkår fremgår af rammeaftaleudkastet.
Kriminalforsorgen har med sine 25 institutioner på ca. 60 matrikler fordelt over hele landet en samlet kapacitet på ca. 4 000 pladser. Derudover har Kriminalforsorgen en del administrative kontorer.
Metaldetektorkarme
Kriminalforsorgen ønsker at indgå en rammeaftale med en leverandør vedrørende metaldetektorkarme. Detektorerne skal anvendes til adgangskontrol i fængsler og arresthuse.
Rammeaftalen angår levering, installering og kalibrering således at metaldetektorerne leveres driftsklare til Kriminalforsorgen. I forbindelse med leveringen er leverandøren endvidere forpligtet til at yde oplæring i brug af metaldetektoren. Endelig omfatter rammeaftalen også telefonsupport, service og et årligt testeftersyn på alle detektorkarme.
Der skal anskaffes 84 metaldetektorkarme som en initialanskaffelse til levering senest 3 måneder efter rammeaftalens indgåelse.
Rammeaftalen indeholder en option på forlængelse, således at rammeaftalen i relation til levering af telefonsupport, service og årligt tjek kan forlænges til 4 år efter levering af den sidste detektorkarm.
Opmærksomheden henledes på, at Kriminalforsorgen vil gennemføre en verifikationstest af den tilbudte detektor i tilbuddet med den laveste pris. Tilbudsgiver skal således prøveopstile en detektor og give en kort instruktion i brugen heraf inden for 2 uger efter Kriminalforsorgens forespøgsel. Der henvises til udbudsbetingelsernes punkt 14.2.
Transportable mobiltelefondetektorer
Kriminalforsorgen ønsker at indgå en rammeaftale med en leverandør vedrørende transportable mobiltelefondetektorer. Detektorerne skal anvendes til adgangskontrol i fængsler og arresthuse.
Rammeaftalen angår levering, installering og kalibrering således at detektorerne leveres driftsklare til Kriminalforsorgen. I forbindelse med leveringen er leverandøren endvidere forpligtet til at yde oplæring i brug af metaldetektoren. Endelig opfatter rammeaftalen også telefonsupport.
Der skal anskaffes 36 transportable mobiltelefondetektorer som en initialanskaffelse til levering senest 3 måneder efter rammeaftalens indgåelse.
Opmærksomheden henledes på, at Kriminalforsorgen vil gennemføre en verifikationstest af den tilbudte detektor i tilbuddet med den laveste pris. Tilbudsgiver skal således prøveopstile en detektor og give en kort instruktion i brugen heraf inden for 2 uger efter Kriminalforsorgens forespøgsel. Der henvises til udbudsbetingelsernes punkt 14.2.
Håndholdte metaldetektorer
Kriminalforsorgen ønsker at indgå en rammeaftale med en leverandør vedrørende håndholdte metaldetektorer. Detektorerne skal anvendes i fængsler og arresthuse.
Der skal anskaffes 84 håndholdte metaldetektor som en initialanskaffelse til levering senest 3 måneder efter rammeaftalens indgåelse.
Opmærksomheden henledes på, at Kriminalforsorgen vil gennemføre en verifikationstest af den tilbudte detektor i tilbuddet med den laveste pris. Tilbudsgiver skal således prøveopstile en detektor og give en kort instruktion i brugen heraf inden for 2 uger efter Kriminalforsorgens forespøgsel. Der henvises til udbudsbetingelsernes punkt 14.2.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Metaldetektorkarme
Viengevej 2
Risskov
8240
Danmark
Telefon: +45 98909999
Fax: +45 98909988
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Transportable mobiltelefondetektorer
Viengevej 2
Risskov
8240
Danmark
Telefon: +45 98909999
Fax: +45 98909988
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Håndholdte metaldetektorer
Viengevej 2
Risskov
8240
Danmark
Telefon: +45 98909999
Fax: +45 98909988
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk