Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=229694&B=GULDBORGSUND
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=229694&B=GULDBORGSUND
Udbyder
Guldborgsund Kommune
Vindere
Konkurrencepræget dialog om vejbelysning i Guldborgsund Kommune
(15.11.2019)
SEAS-NVE Holding A/S
Hovedgaden 36
4520 Svinninge
Konkurrencepræget dialog om vejbelysning i Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
2918 8599
PARKVEJ 37
Nykøbing Falster
4800
Danmark
Kontaktperson: Johannes Michelsen
Telefon: +45 33376330
E-mail: jbm@elmann.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://WWW.GULDBORGSUND.DK
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65802
Del II: Genstand
Konkurrencepræget dialog om vejbelysning i Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Kommune indbyder hermed interesserede aktører til en udbudsproces ved konkurrencepræget dialog, vedrørende drift og vedligehold af vejbelysningen i kommunen, samt andre tilknyttede opgaver der måtte blive identificeret under dialogen mellem ordregiver og de interesserede tilbudsgivere.
Vejbelysningsanlægget er geografisk placeret i Guldborgsund Kommune.
Udbuddet vil som minimum omfatte drift- og vedligehold af det eksisterende vejbelysningsanlæg i Guldborgsund Kommune. Derudover vil udbuddet omfatte de opgaver der fastlægges som del af kontrakten som følge af dialogen.
Kontraktens længde samt længden af eventuelle optioner vil være genstand for drøftelse under processen. Som udgangspunkt forestiller ordregiver sig en 4-årig kontrakt, med mulighed for 2 x 12 måneders forlængelse.
Såfremt antallet af konditionsmæssige prækvalifikationsanmodninger overstiger 5, vil ansøgerne blive udvalgt ud fra deres vedlagte referencer, hvor ordregiver vil skønne, hvilke anmoderes referencer der er mest relevante i forhold til deltagelse i dialogen.
Det vil være et mindstekrav for at opnå prækvalifikation, at tilbudsgiver har haft en samlet årlig omsætning på mindst 1 500 000 DKK i det senest disponible regnskabsår.
Det er endvidere et mindstekrav, at ansøger kan fremvise en positiv egenkapital for det senest disponible regnskabsår.
Optioner vil blive diskuteret som del af dialogen, under proceduren.
Da der er tale om en konkurrencepræget dialog, vil de(n) endelige løsning(er) være genstand for dialogen, frem mod færdiggørelse af det endelige udbudsmateriale, efter dialogens afslutning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivere der anmoder om prækvalifikation skal leve op til de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § § 135-136, imens kun de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137 stk. 1, nr. 2) er relevante. Andre frivillige udelukkelsesgrunde er ikke relevante.
Der vil i overensstemmelse med loven gives mulighed for self-cleaning, såfremt en tilbudsgiver viser sig at være omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund.
Tilbudsgivere kan til dokumentation for ovenstående, fremvise en anmærkningsfri serviceattest fra Erhvervsstyrelsen der ikke er mere end 6 måneder gammel, eller for tilbudsgivere fra andre medlemsstater, anden passende dokumentation.
Ved tilbudsgivere der afgiver tilbud som konsortium, eller situationer hvor en tilbudsgiver baserer sin formåen på en anden juridisk enheds tekniske eller økonomiske forhold, skal der afgives erklæring om fuld og ubegrænset solidarisk hæftelse for alle juridiske enheder.
I tilfælde hvor en tilbudsgiver baserer sin udførelse af bestemte dele af kontrakten på en anden juridisk enhed, er det et krav at den konkrete opgave rent faktisk udføres af denne enhed.
- Omsætningskrav,
- Egenkapitalkrav.
Se udbudsmaterialet for uddybning.
- Krav om minimum 1 500 000 DKK i omsætning i senest disponible regnskabsår,
- Krav om positiv egenkapital i senest disponible regnskabsår.
Se udbudsmaterialet for uddybning.
Referencekrav.
Se udbudsmaterialet for uddybning.
Minimum 2 relevante referencer, vedrørende arbejde med vejbelysningsanlæg, indenfor de seneste 3 år. Referencen skal indeholde oplysninger om kontraktperiode og økonomisk omfang.
Se udbudsmaterialet for uddybning.
Kontraktudførelsesvilkår er genstand for dialogen, og vil blive endeligt fastlagt i det endelige udbudsmateriale, efter afslutningen på dialogen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, inklusiv udkast til kontrakt med bilag, skal opfattes som oplæg til dialog og vil således være genstand for tilpasninger under dialogen frem mod et endeligt udbudsmateriale, der vil ligge til grund for tilbudsgivernes endelige tilbud.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk