Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/89931838.aspx
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Opdateringer
Grundet markante fejl i den udbudte volumen, ser vi os desværre nødsaget til at annullere udbuddet.
Levering af LED-paneler
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26696348
Ullasvej 23
Rønne
3700
Danmark
Kontaktperson: Anette Edvardsen
E-mail: anette.edvardsen@brk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/89931838.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Levering af LED-paneler
Bornholms Regionskommune sender hermed køb af LED-paneler i EU-udbud.
Udbuddet vedrører køb af LED-paneler til Kommunens bygninger.
Det forventes, at der årligt skal leveres ca.:
— 350 stk. 30 x 30 cm paneler,
— 250 stk. 30 x 60 cm paneler,
— 1000 stk. 60 x 60 cm paneler,
— 250 stk. 30 x 120 cm paneler,
— 100 stk. 60 x 120 cm paneler,
— 100 stk. rundtlysende industriarmaturer,
— 100 stk. nedadlysende industriarmaturer.
Ordregiver bestræber sig på at afgive én samlet årlig bestilling på ca. 20 paller. Resten af Ordregivers bestillinger vil være mindre partier.
Ovenstående er forventeligt og et formodet estimat og vil ikke ligge Ordregiver til last, såfremt der ikke opnås fuldt indkøb. Tillige kan volumen af indkøbet også stige i forhold til det estimerede.
Ordregiver har en option på at kunne forlænge Rammeaftalen med 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Finansielle nøgletal,
- Øvrige økonomiske og finansielle krav.
Tilbudsgiver skal have en positiv soliditetsgrad i det seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have positivt resultat før skat i det senest afsluttede regnskabsår.
Det senest aflagte årsregnskab, må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for Tilbudsgivers fortsatte drift eller indikerer, at almindelige nationale regnskabsregler og god regnskabsskik i øvrigt, ikke er blevet overholdt.
1) Kun for så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige leverancer af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til 3 års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste 3 år;
2) Miljøledelsesforanstaltninger
- Ad 1 Referenceliste med mindst 3 referencer for leverancer af LED-belysning svarende til samme type og ordrestørrelse som denne, altså ca. 1 200 000 DKK årligt,
- Ad 2Tilbudsgiver skal dokumentere at være tilmeldt DPA/WEEE-ordningen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk