Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5036c6fa-d037-4198-9d85-beb795b68990/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/5036c6fa-d037-4198-9d85-beb795b68990/homepage
Udbyder
AffaldGenbrug, Vejle Kommune
Levering af grønne plastposer til organisk dagrenovation
AffaldGenbrug, Vejle Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189900
Vestre Engvej 70
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Lars Bracht Andersen
Telefon: +45 76812846
E-mail: lbran@vejle.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.affaldgenbrug.vejle.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.ethics.dk
Del II: Genstand
Levering af grønne plastposer til organisk dagrenovation
Udbuddet vedrører levering af grønne plastposer med volumener på ca. 15 liter og ca. 30 liter til organisk dagrenovation i Vejle Kommune.
Udbuddet omfatter leveringer af grønne poser i årlige hovedleverancer af 15 liters poser samt løbende leveringer af 15 og 30 liters poser.
15 liters poser:
Der skal foretages en årlig hovedleverance af 15 liters plastposer.
Forventet antal og leveringstidspunkt fremgår af udbudsmaterialet.
Nærmere bestemt leveringstidspunkt aftales mellem leverandøren og kommunen senest 30 dage før hver hovedleverance.
Det eksakte antal ruller vil blive afstemt, så der kun skal leveres hele paller med ruller.
Kommunen skal have mulighed for at bestille supplerende leverancer, og leverandøren skal derfor i kontraktperioden opretholde et sikkerhedslager.
30 liters poser:
Kommunen bestiller løbende levering af 30 liters grønne poser.
Der kan desuden blive tale om en hovedleverance af 30 liters poser.
Kommunen skal have mulighed for at bestille løbende leverancer efter behov, og leverandøren skal derfor i kontraktperioden opretholde et sikkerhedslager.
Kravspecifikationerne til de ønskede poser findes i udbudsmaterialet.
AffaldGenbrug kan forlænge kontrakten i op til 2 x 12 mdr. Forlængelse sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår. Meddelelse herom skal gives til kontrakthaver senest 3 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse.
Hver option forventes at indeholde en hovedleverance.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivers egnethed vurderes ud fra de oplysninger, som tilbudsgiver afgiver ved benyttelse af ESPD.
Vejledning i udfyldelse af ESPD findes i udbudsmaterialet.
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbuddet, hvis de er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene oplistet i udbudslovens § § 135-137, svarende til grundene i e-ESPD'ets del III, idet AffaldGenbrug også anvender de frivillige udelukkelsesgrunde.
Del IV: Procedure
AffaldGenbrug, Vejle Kommune, Vestre Engvej 70, 7100 Vejle
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Lov om Klagenævnet for Udbud fastsætter følgende om klagefrister for EU-udbud, som Ordregiver henholder sig til:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. § 7,stk. 2, nr. 1, i Lov om Klagenævnet for Udbud.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Lov om Klagenævnet for Udbud, er overtrådt, når sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Klager skal skriftligt informere den ordregivende myndighed om indgivet klage senest samtidig med, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud. Klagen skal angive, om den er indgivet i standstill perioden.Hvis klagen indgives i standstill perioden, skal det angives, om der er anmodet om opsættende virkning. Klage skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Vejledning om klage til Klagenævnet for Udbud findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside,jf. udbudsbekendtgørelsen afsnit VI.4.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk