Fakta om udbudet
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Levering af LED-paneler
Bornholms Regionskommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26696348
Ullasvej 23
Rønne
3700
Danmark
Kontaktperson: Anette Edvardsen
E-mail: anette.edvardsen@brk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/89931838.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Levering af LED-paneler
Bornholms Regionskommune sender hermed køb af LED-paneler i EU-udbud.
Udbuddet vedrører køb af LED-paneler til Kommunens bygninger.
Det forventes, at der årligt skal leveres ca.
— 350 stk. 30 x 30 cm paneler,
— 250 stk. 30 x 60 cm paneler,
— 1000 stk. 60 x 60 cm paneler,
— 250 stk. 30 x 120 cm paneler,
— 100 stk. 60 x 120 cm paneler,
— 100 stk. rundtlysende industriarmaturer,
— 100 stk. nedadlysende industriarmaturer.
Ordregiver bestræber sig på at afgive én samlet årlig bestilling på ca. 20 paller. Resten af Ordregivers bestillinger vil være mindre partier.
Ovenstående er forventeligt og et formodet estimat og vil ikke ligge Ordregiver til last, såfremt der ikke opnås fuldt indkøb. Tillige kan volumen af indkøbet også stige i forhold til det estimerede.
Ordregiver har en option på at kunne forlænge Rammeaftalen med 1 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af LED-paneler
Del VI: Supplerende oplysninger
Grundet markante fejl i den udbudte volumen, ser vi os desværre nødsaget til at annullere udbuddet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk