23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 133-326208
Offentliggjort
12.07.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Hovedstaden

Invitation til dialogmøde om udbud af engangsbeklædning kitler, hue og masker


Region Hovedstaden

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Maria Bengtsson
Telefon: +45 23748050
E-mail: maria.bengtsson@regionh.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Invitation til dialogmøde om udbud af engangsbeklædning kitler, hue og masker

Sagsnr.: 19028138
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33199000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af kitler, hue og masker. Udbuddet vil bland andet omfatte følgende produkter Hue: badehættemodel, elefanthuemodel, tørklædemodel, svedbånd, maske m. bindebånd, m. øre elastik, kittler, beskyttelsesærmer, barrieredragt/renromsdragt, engangsuniform, varmejakke, beskyttelsesbrille mm. I forbindelse med udbudsprocessen ønsker vi at afholde en leverandørdag (hel/halv dag), hvor potentielle leverandører får mulighed for at fremvise samt fortælle om deres produkter. Hensigten er at samle information fra potentielle leverandører som bliver til hjælp ved vores kravspecificering i udbuddet. Det ønskes en præsentation af produkt(ene), hvor der fokuserer på udvikling og kvaliteten siden forrige udbud, eks. kan det være materiale struktur åndbarhed, fugtdamp i materialet mellem hud og kittel, huer og maske, komfort til kroppen, miljø, Hvorfor skal vi vælge deres produkter? Hvordan kan vi tilsammen få til et godt udbud?

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 75 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
18410000
18444000
33735100
33735200
35113400
35113410
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Danmark

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Regionen forbeholder sig retten til at afholde arrangementet en hel/halv dag, hvis der tilmeldes mange potentielle tilbudsgivere. Præsentations tid ca. 20 minutter.

Dato: 26.9.2019, med reservation for ændringer.

Sted: Regionsgården, Kongens Væge 2, 3400 Hillerød.

Tilmelding: Der skal senset den 9.8.2019 gives besked om deltagelse via beskedmodulet i CTM. Ordregiver vil via udbudsystemet sende en liste, hvor man krydser af hvilke områder man forventer at holde oplæg. hvis der er flere interesserede end der er produktområder, forbeholder Regionen sig ret til at udvælge potentielle tilbudsgivere efter bredde og indhold af deres sortiment. Såfremt man ikke udvælges, kan man fremsende skriftligt materiale til overstående mailadresse.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Hvis du er interesseret, skal du registrere dig, efter fristen får du yderligere oplysninger.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
29/11/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/07/2019

Send til en kollega

0.047