Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/101414641.aspx
Udbyder
Affaldsselskabet Vendsyssel Vest I/S
Vindere
Valgt leverandør
(24.09.2019)
Faxe Kalk A/S
Hovedgaden 13
4654 Fakse Ladeplads
Indkøb af kalk
Affaldsselskabet Vendsyssel Vest I/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
23264757
Mandøvej 4
Hjørring
9800
Danmark
Kontaktperson: Flemming Nielsen
Telefon: +45 96236614
E-mail: fn@avv.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/101414641.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.avv.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud for indkøb af kalk
Udbuddet omfatter en rammeaftale for levering og påfyldning af kalk (Calciumdihydroid) til AVVs energianlæg i Hjørring.
Hjørring
AVVs Energianlæg i Hjørring indkøber løbende kalk (Calciumdihydroxid) til tør røggasrensning, med en årlig mængde på ca. 1 000 ton.
Der modtages mellem 40 og 45 leverancer om året. Mængden kan variere mellem 20 og 27 ton pr. leverance.
Udbudet omfatter en 4-årig rammeaftale for levering og påfyldning af kalk i silo.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende:
2) For så vidt angår eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav, som måtte være blevet anført i den relevante meddelelse eller i udbudsdokumenterne, erklærer den økonomiske aktør, at:
1) Min. 10 000 000 DKK;
2) Positivt årsresultat for hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Positiv egenkapital ved det seneste afsluttede regnskabsår.
For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type.
Kun for så vidt angår offentlige vareindkøbskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige leverancer af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til 3 års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste 3 år.
Mindst 3 sammenlignelige referencer indenfor de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Forventeligt i august måned 2023
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk