Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/111901008.aspx
Udbyder
Nyborg Kommune
Vindere
Etablering og drift af et dynamisk parkeringshenvisningssystem til Nyborg Kommune
(07.05.2020)
ITS Teknik A/S
Skomagervej 2 A.
7100 Vejle
Opdateringer
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 31-10-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 05-11-2019
Time: 12:00
IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 31-10-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 05-11-2019
Time: 12:00
Etablering og drift af et dynamisk parkeringshenvisningssystem til Nyborg Kommune
Nyborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189722
Torvet 1
Nyborg
5800
Danmark
Kontaktperson: Cecilie Lindegaard Hansen
Telefon: +45 63337728
E-mail: ceh@nyborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/111901008.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.nyborg.dk/
Del II: Genstand
Etablering og drift af et dynamisk parkeringshenvisningssystem til Nyborg Kommune
Udbuddet vedrører etablering og drift af et parkeringshenvisningssystem til Nyborg Kommune (herefter benævnt ordregiver).
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudsloven (Lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der opfylder de i pkt. 6.1 til 6.3 anførte mindstekrav kan afgive tilbud.
Udbudsmaterialet består af:
— Udbudsbetingelser (BUT),
— Kontrakter:
— - Kontrakt Etablering;
— - Kontrakt Drift og vedligeholdelse.
— Tilbuds- og afregningsgrundlag (TAG),
— Bilag 1 -Tilbudsliste (TBL),
— Bilag 2 - Kravspecifikationer:
— - Bilag 2.1 - Kravspecifikation på etablering;
— - Bilag 2.2 - Kravspecifikation på drift og vedligehold.
— Bilag 3 - Beskrivelse af lokaliteter,
— Bilag 4 - Leverandørens tilbud og løsningsbeskrivelse,
— Bilag 5 - Oversigtskort Placering af tavler,
— Bilag 6 - Tidsplan,
— Bilag 7 - Kommunens arbejdsklausul,
— Bilag 8 - Erklæring om solidarisk hæftelse,
— Bilag 9 - Erklæring fra anden enhed.
Nyborg
Udbuddet omhandler levering af et nøglefærdigt parkeringshenvisningssystem bestående af en kombination af dynamiske og statiske henvisningstavler som beskrevet i udbudsmaterialets øvrige dokumenter. Udbuddet omhandler desuden en aftale om drift og vedligehold af systemet.
Udbuddet omhandler således i hovedtræk:
— Levering og opsætning af dynamiske og statiske P-henvisningstavler,
— Projektering og etablering af detektering ved 7 parkeringspladser,
— Levering af styresystem og løsning for overvågning af systemet,
— Drift og vedligehold af det samlede system.
Udbuddet er opbygget som et funktionsudbud, hvorved systemets overordnede funktion er beskrevet, men det er op til tilbudsgiver at projektere og beskrive de tilbudte tekniske løsninger.
Ordregiver lægger vægt på, at det tilbudte system er stabilt og kan tilvejebringe en nøjagtig angivelse af antallet af ledige pladser på de af systemet omfattede parkeringspladser.
For nærmere beskrivelse henvises til udbudsmaterialets øvrige dokumenter.
Ved afgivelse af tilbud bekræfter tilbudsgiver at acceptere udbudsmaterialet som grundlag for opgavens udførelse.
Ordregiver har i henhold til udbudslovens § 49 vurderet opdeling af kontrakten i delaftaler, men har vurderet, at det er mest hensigtsmæssigt af både praktiske og økonomiske årsager, at samle kontraktens opgaver til udførelse af én leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Tilbudsgivers samlede årsomsætning,
— Nøgletal for det seneste afsluttede regnskabsår.
— Tilbudsgivers samlede årsomsætning. Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har en samlet årlig omsætning på minimum 6 000 000 DKK,
— Nøgletal for det seneste afsluttede regnskabsår i form af soliditetsgrad og egenkapital. Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har en positiv soliditetsgrad på minimum 20% og en positiv egenkapital.
— Tilbudsgiver skal vedlægge reference i form af dokumentation for, at have udført mindst ét dynamisk parkeringshenvisningssystem eller trafikstyret signalanlæg indenfor de seneste 3 år. Referencen bør indeholde beskrivelse af opgaven, tidspunkt for udførelsen (dato) og modtager.
— Tilbudsgiver skal vedlægge reference i form af dokumentation for, at have udført mindst ét dynamisk parkeringshenvisningssystem eller trafikstyret signalanlæg indenfor de seneste 3 år. Referencen bør indeholde beskrivelse af opgaven, tidspunkt for udførelsen (dato) og modtager.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk