Fakta om udbudet
Udbyder
A. Enggaard A/S
Skejbyvej byggefelt 3+5 - udbud af levering af træ/alu vinduer og døre
A. Enggaard A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Ceresbyen 64
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Peter Aagaard
Telefon: +45 61638392
E-mail: peter.a@enggaard.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.enggaard.dk
Del II: Genstand
Skejbyvej byggefelt 3+5 - udbud af levering af træ/alu vinduer og døre
Projektet omfatter opførelse af 5 bygninger på mellem 3 og 5 etager fordelt på 2 byggefelter. Der opføres i alt 115 lejligheder af variende størrelse med et samlet etageareal på 10 000 m2.
Bygningerne opføres med bagmur og dæk i betonelementer, skalmur i teglsten, træ/alu vinduer og døre, badeværelser som færdige badekabiner og fladt tag med tagpap.
Nærværende udbud omfatter leverance af træ/alu vinduer og døre, omfanget fremgår af del II.2.4:
Leverancen skal leveres op byggepladsen, Skejbyvej, 8240 Risskov
Nærværende udbud omhandler levering af træ/alu døre og vinduer til 115 lejligheder, ca. 700 enheder. Leverancen af vinduer og døre skal ske direkte til byggepladsen, jf. udbudstidsplanen i udbudsmaterialet. Vinduerne skal pakkes på paller pr. lejlighed, således de kan kranes op på dækket inden dæk monteres over etagen, og være fuldt klar til montage. Der er leverandørprojektering indeholdt i leverancen, herunder også gennemsyn/godkendelse af tegninger hos ordrergiver.
Montagen udføres under særskilt entreprise, og dermed ikke indeholdt.
Tilbud afgives på tilbudsliste vedlagt udbudsmaterialet i PDF-format.
— Tilbudslisten skal udfyldes i sin helhed,
— Tilbudslisten underskrives,
— Alle poster med enhedspriser udfyldes som minimum med et "0". Hvis en post ikke udfyldes med en enhedspris eller et "0", vil posten blive betragtet som værende udfyldt med et "0".
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Skejbyvej byggefelt 3+5 - udbud af levering af træ/alu vinduer og døre
Skanderborgvej 277
Viby J
8260
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del VI: Supplerende oplysninger
Byggeriet udføres af A. Enggaard I totalentreprise for Lejerbo. A. Enggaard er forpligtiget til at afløfte udbudspligten på vegne af Lejerbo.
Der gøres opmærksom på at ESPD og tilhørende dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD, jf. udbudslovens § 159, stk. 2, og udbudsbekendtgørelsens punkt III.1, skal afleveres samtidig med afgivelse af tilbud for at tilbuddet er konditionsmæssigt.
Dokumentationskravet er opfyldt ved kopi af serviceattest vedlagt tilbuddet.
Der er fri og offentlig adgang til udbudsmaterialet, som findes på "ProjectWEB.dk" med udbudsnavnet "Skejbyvej byggefelt 3+5 - udbud på levering af træ/alu vinduer og døre"
Udbudsmaterialet findes her: Der henvises til Del I: pkt. I.3
Udbudsmaterialet er tilgængeligt samme dag som offentliggørelsen af nærværende udbudsbekendtgørelse.
Vejledning til anvendelse af "ProjectWEB.dk" og oprettelse af brugerprofil findes her: https://intro.projectweb.dk//support/?language=DA
Spørgsmål vedrørende anvendelse af "ProjectWEB.dk" kan stilles via mail til MR@ramboll.dk el. tlf. nr. +45 51615298
Spørgsmål til udbudsmaterialet skal stilles via " ProjectWEB.dk" via punktet "spørgsmål/svar".
Spørgsmål til ordrergiver skal stilles skriftligt via "ProjectWEB.dk". Ordrergivers besvarelse gives ligeledes via "ProjectWEB.dk". Besvarelse af spørgsmål vil ske løbende.
Spørgsmål stillet før 14.5.2019 (inden udgang af dagens sidste time) vil blive besvaret, såfremt ordrergiver kan nå at fremskaffe de nødvendige oplysninger og meddele svaret senest 6 kalenderdage før tilbudsfristens udløb. Spørgsmål, der stilles senere end 6 kalenderdage før tilbudsfristens udløb, kan ikke forventes besvaret.
Tidspunkter og -frister:
— Udsendelse af udbudsbekendtgørelse - 24.4.2019,
— Adgang til udbudsmaterialet - 24.4.2019,
— Frist for spørgsmål - 14.5.2019, kl. 23:59:59,
— Frist for svar - 16.5.2019, kl. 23:59:59,
— Tilbudsfrist - 24.5.2019, kl. 10:00,
— Underretning til tilbudsgivere - 29.5.2019,
— Udløb af stand-still periode - 11.6.2019,
— Kontrahering - 12.6.2019.
Tilbudslisten afleveres som PDF-fil på "ProjectWEB.dk"
Da udbuddet gennemføres elektronisk, får ordrergiver først adgang til de elektroniske tilbud tidligst ½ time efter tilbudsfristens udløb. Tilbud "åbnes" derfor 24.5.2019, kl. 10:30 og de indkomne tilbudssummer offentliggøres herefter via "ProjectWEB.dk"
Umiddelbart efter licitationens afholdelse vil tilbuddene blive gennemgået med henblik på at vurdere, om disse er konditionsmæssige.
Links til tjenester til udfyldelse af ESPD: http://www.base.gov.pt/deucp/filter?lang=da / https://visor.registrodelicitadores.gob.es/espd-web/filter?lang=es
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-tidende om indgåelse af kontrakt.
Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt og med kopi til Klagenævnet, underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er infgivet I standstill peioden. Hvis klagen ikke er indgivet I standstill perioden, skal klageren tillage angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk